نوشته شده توسط : BMtips

 

 

شلوار جاگر, مدل شلوار جاگر, درباره ی شلوار جاگر

شلوار جاگر

 

عکس مدل شلوار جاگر

شلوار جاگر را اغلب جوان ها و نوجوانان می پسندند و اگر به درستی ست شود، بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد. این شلوار بین دختران و پسران و زنان مردان جوان رواج بسیار دارد.

شلوار جاگر چیست؟

در اصل شلوارهای جاگر برای ورزش ساخته شده اند اما به دلیل راحت و جذاب بودن آن در استایل های مختلف هم استفاده می شوند.

 

شلوار جاگر، کمر کش دارند و بعد گشاد می شوند و دمپای آن ها تنگ است و جمع می شوند. این شلوارها شباهت زیادی به شلوار اسلش دارند. تفاوت آن ها در جنس آن ها است. جنس آن ها سبب شده است که از شلوار اسلش برای ورزش و ... استفاده کنند. اما از شلوار جاگر برای پیاده روی و ... استفاده شود. حنس شلوار اسلش ضخیم است و مناسب فصول سرد سال می باشد اما جنس شلوار جاگر نازکتر است و برای فصول گرم سال استفاده می شود.

 

شلوار جاگر مناسب ترین و بهترین المان برای استایل های خیابانی به شمار می رود. تنوع شلوار جاگر بسیار زیاد است و می توان این شلوار را با لباس ها و سبک های مختلفی پوشید. برای داشتن استایل کژوال، شلوار جاگر از بهترین انتخاب برای این استایل است.

 

 

ست های شیک با شلوار جاگر, مناسب ترین مدل لباس با شلوار جاگر, آشنایی با شلوار جاگر

شلوار جاگر زنانه

 

شلوار جاگر, مدل شلوار جاگر, درباره ی شلوار جاگر

مدل شلوار جاگر

 

مدل شلوار جاگر, درباره ی شلوار جاگر, تصاویر شلوار جاگر

جدیدترین مدل شلوار جاگر

 

جدیدترین مدل شلوار جاگر, مدل های شلوار جاگر, تفاوت شلوار جاگر با شلوار اسلش

شلوار جاگر مردانه

 

آشنایی با شلوار جاگر, مدل های جدید شلوار جاگر, شیک ترین مدل شلوار جاگر

شلوار جاگر اسپرت

 

تصاویر شلوار جاگر, ست های شیک با شلوار جاگر, مناسب ترین مدل لباس با شلوار جاگر

شلوار جاگر جین

 

مناسب ترین مدل لباس با شلوار جاگر, آشنایی با شلوار جاگر, مدل های جدید شلوار جاگر

مدل های شلوار جاگر

  

بهترین استایل شلوار جاگر, تصاویر شلوار جاگر, ست های شیک با شلوار جاگر

شلوارهای جاگر مردانه

 

مدل شلوارهای جاگر,مدل های جدید شلوار جاگر,مناسب ترین مدل لباس با شلوار جاگر

شلوار جاگر مجلسی

 

شیک ترین مدل شلوار جاگر,آشنایی با شلوار جاگر,ست های شیک با شلوار جاگر

مدل شلوارهای جاگر

خرید لباس شیک

فروشگاه آنلاین 

 

شلوار جاگر,درباره ی شلوار جاگر,جدیدترین مدل شلوار جاگر

شلوار جاگر

 

مدل شلوار جاگر,تصاویر شلوار جاگر,مدل های شلوار جاگر

مدل شلوار جاگر مردانه

 

شلوار جاگر, مدل شلوار جاگر, درباره ی شلوار جاگر

مدل شلوار جاگر زنانه

 


:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

استایل رسمی من استایل

 

همواره آقایان در جلسات و میهمانی های رسمی با تیپ و استایل یکسان اما جذابی حضور پیدا میکنند.حضور در جلسات رسمی چارچوب ها وقوانین سختگیرانه ای دارد که تخطی از آن‎ها میتوانند به ضرر یک شرکت یا سازمان تمام شود . این قوانین حاصل دانش استایلیست های مطرح صنعت مد و تجربه مدیران و بیزینس من های موفق در سراسر جهان است . آنها به خوبی میدانند که ظاهر و لباس یک مدیر تا چه اندازه بر روی شرکت های رقیب و شرکای آنها تاثیر میگذارد . آن‏ها میدانند که یک پوشش رسمی کامل و بدون نقص نشانه قدرت و برتری است . استایل رسمی نشان دهنده شخصیت و اندیشه والای یک فرد در جایگاه رسمی مدیریت است . موفقیت  و رشد یک سازمان به اهداف و برنامه ریزی مدیر و همت کارکنان آن بستگی دارد . از ویژگی های یک مدیر توانا شخصیت کاریزماتیک است که ارتباط تنگاتنگی با پوشش وی دارد.

حضور در جلسات رسمی قوانین خاصی دارد . هردو طرف مذاکره خواهان بروز برتری و قدرت برای رسیدن به اهداف خود هستند ؛ و از همه امکانات برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکنند.

یکی از اصول تاثیرگذاری برروی طرف مقابل رفتار کاریزماتیک و یک استایل عالی و کامل است که نشانه شکوه، قدرت و برتری است . ویژگی برتر مدیران و شخصیت های برجسته داشتن یک استایل و تیپ رسمی بسیار زیبا و برازنده است .همه این موارد در گرو رعایت نکاتی است که بهره مندی از آنها بر جذابیت یک پوشش رسمی می‎افزاید.در ادامه به بررسی یک استایل رسمی برای حضور در جلسات و میهمانی های رسمی ‎می‎پردازیم .

 

تیپ رسمی مردانه من استایل

کت و شلوار؛اولین و آخرین انتخاب

تنها انتخاب برای جلسات رسمی و میهمانی ها کت و شلوار است . هرپوششی غیر از این لباس نشانه عدم رسمیت جلسه و اهمیت کم مذاکرات می‎باشد . کت وشلوار جلسات رسمی فقط در دو رنگ مشکی و سرمه ای است که باید ساده ، خوش دوخت ، کاملا اندازه و برازنده باشد.

اولویت اصلی در انتخاب رنگ کت وشلوار مشکی با پیراهن سفید است . در انتخاب کت وشلوار سرمه ای امکان ست کردن با پیراهن آبی آسمانی و سفید وجود دارد .

کت های دو دکمه و تک دکمه از رسمیت بیشتری برخوردارند و هنگام نشستن باید دکمه ها باید باز باشند . همچنین در حالت ایستاده ، برخواستن برای دست دادن و خوش‎آمدگویی ، ترک میهمانی و صرف نوشیدنی باید دکمه بالا در کت دو دکمه باز باشند. همواره بستن دکمه در کت تک دکمه کار اشتباهی است

چه کت و شلواری را انتخاب کنیم؟

استفاده از کت های دو چاک به کت های تک چاک به علت زیبایی بیشتر ،پوشاندن چربی پهلوها و البته به روز بودن اولویت دارد .

لازم است که در طراحی و دوخت کت شلوار های رسمی از پارچه های کاملا ساده استفاده شود . طرح های مورد تایید برای جلسات و میهمانی های رسمی ،خطوط راه راه و بسیار ظریف است که واضح وآشکار نباشند . استفاده از کت های چهار خانه به هیچ عنوان توصیه نمی‎شود .همچنین پوشیدن کت های تک و اسپرت مناسب جلسات رسمی نیست و نشان از عدم حرفه ای بودن دارد.

در انتخاب کت وشلوار باید لباس مناسب با شخصیت استفاده شود . پارچه کت و شلوار از کیفیت خوبی بهره مند باشد . قبل از خرید کت وشلوار حتما باید لباس پرو شود و وضعیت آن در حالت ایستاده و نشسته و راه رفتن باید بررسی شود

کت و شلوار باید قالب تن باشد وسرشانه های کت کاملا بر روی شانه ها قرار بگیرد.

دکمه ها باید هم راستای سطح بدن باشند و هنگام بسته شدن در قسمت شکم یا قفسه سینه برآمدگی نداشته باشند و پس از بسته شدن بدون فشردگی باشند

در جیب کت و شلوار نباید چیزی قرار داد زیرا جیب ها حالت تزیینی دارند

لینک های مفید:

خرید لباس مردانه

فروشگاه آنلاین لباس

آکسسوری ها : ظریف و زیبا

پوشیدن آکسسوری های مردانه مناسب بالباس رسمی مانند کراوات ، پوشت و ساعت باید با توجه به جلسه یا میهمانی استفاده شود . هر کدام از این آکسسوری ها معنای متفاوتی دارند . استفاده از هیچ کدام از این آکسسوری ها به اندازه ساعت ضروری و لازم نیست .ساعت نشانه وقت شناسی و اهمیت به زمان است . باید دارای صفحه ای بزرگ و ساده و مینیمال باشد

استفاده از دکمه های سرآستین به جذابیت و ظرافت استایل مردانه می‎افزاید و نشانه شکوه و وقار است.

کراوات جزو جدانشدنی استایل رسمی آقایان است .کراوات باید از جنس ابریشم بوده و در مقایسه با رنگ پیراهن باید تیره تر باشد . بسیاری از دولت مردان و سیاستمداران در استفاده از کراوات از رنگ پرچم کشور خود بهره میبرند ؛ اما دیگر افراد در استفاده از کراوات باید از رنگ های شاد مانند قرمز، بنفش و سرمه ای استفاده کنند . به همراه کراوات میتوان از پوشت ست با آن استفاده کرد که جلوه ای زیبا و بی نظیر و هماهنگ  به بالا تنه اضافه میکند .

کمربند نیز باید ساده چرمی و باسگکی ساده تزیین شده باشد.

کفش ها؛ براق و ساده

رسمی ترین کفش‏ها ، کفش های آکسفورد هستندکه فقط با کت وشلوار رسمی استفاده میشوند .رنگ هایمورد تائید برای استفاده از کفش های آکسفورد رنگ مشکی ،قهوه ای تیره و سرمه ای است . لازم است که در استفاده از این کفش ها از جوراب مشکی استفاده شود .

جالب است بخوانید  چگونه افراد چاق لباس مناسب برای خود انتخاب کنند؟  

عطر؛ جذاب و تاثیرگذار

عطر یکی از تاثیرگذارترین مولفه ها درجلسات رسمی هستند که نشان دهنده یک شخصیت یونیک ،جذاب و پر ابهت است . در جلسات و میهمانی های رسمی از عطر های گرم و شیرین واسپرت استفاده نمیشود زیرا در بلند مدت باعث سردرد و خستگی میشود.

در جلسات رسمی از عطرهایی استفاده میشود که ادوپرفیوم  بوده و ماندگاری بالا و پخش بوی مناسبی داشته باشند و رایحه آن باعث انرژی گرفتن دیگران شود . همچنین داشتن قدرت مذاکره بالا و فن بیان بسیارقوی میتواند در پیشبرد اهداف بسیار موثر باشد

در جلسات کاری و رسمی داشتن یک خودنویس و روان نویس عالی در تکمیل استایل رسمی مردانه بسیار مهم است. در امضای قراردادها لازم است که از یک روان نویس با کیفیت و زیبا و رسمی استفاده شود .



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

مدگرایی یا به تعبیری، امروزی بودن، پدیده‌ای است هم گام با پوشش و برخاسته از یک نیاز طبیعی و بهنجار که شاخصه اصلی آن در پردازش چهره و لباس اعم از پوشنده‌های سر، بدن و پاها، مثل کلاه، ردا و کفش ظهور می‌یابد. هر چند که نمود این پدیده در معماری، دکوراسیون منزل و بسیاری چیزهای دیگر نیز ظهور می‌یابد.

با نگاهی به تاریخچه مد و استایل در دنیا درخواهیم یافت که پوشاک یکی از مهم ترین نیازهایی بوده است که انسان برای رفع آن تلاش های بسیاری نموده است. انسان در ابتدا از پوشاک برای در امان ماندن از سرما بهره می برده است. مصریان از ۵۵۰۰ سال پیش هنر ریسندگی و بافندگی پنبه را آموختند. همچنین چینی ها نیز در حدود ۳۶۰۰ سال پیس اقدام به پرورش کرم ابریشم نمودند و با استفاده از آن برای خود لباس تهیه کردند.

مد روز و تعیین آن در هر زمان شاید تاریخچه‌ای به درازای دوخته شدن اولین لباس‌ها داشته باشد. از زمانی که اولین کتب تاریخ نوشته و پوشش مردم آن دوره شرح داده‌شده یا تصاویر موجود در بناهای تاریخی، گویای این است که هر دوره از تاریخ مردم از آداب و طراحی مختص به آن دوره در پوشاک پیروی می‌کردند و پوشاک و ظاهر آن‌قدری دغدغه بوده که به آن اشاره‌شده است. این موجود اجتماعی از زمان پیدایش پوشاک، به زیبایی و درعین‌حال بروز بودن اهمیت می‌داده و اهمیت این موضوع باگذشت زمان حتی بیشتر شده طوری که بیش از یک قرن است که طراحی مد یکی از مشاغل شیک و پردرآمد بوده. از اوایل قرن نوزدهم، صنعت در کنار مدرنیته به پیشرفت مد کمک کرده و شرکت‌ها و خانه‌های مد که توسط طراح‌ها اداره می‌شد از آن زمان فعالیت خود را آغاز کردند.

مد روز و نگاهی به پیدایش آن

اگر همراه همیشگی «AllWTC» باشید، حتماً می‌دانید که ما داستان تاریخ تحول لباس آقایان و خانم‌ها را در صدسال اخیر آغاز کرده‌ایم و در هر مطلب، چند دهه را بررسی می‌کنیم. در این مطلب هم که مربوط به داستان تاریخ لباس آقایان است، دو دهه دوم ۱۹۰۰ را باهم مرور می‌کنیم.

سال ۱۹۲۹، اقتصاد دنیا فروپاشید و صنعت مد و فشن هم همراه سایر صنایع به پایین کشیده شد و ازآنجاکه کارخانه‌ها قادر به تأمین هزینه‌های کافی برای دوخت لباس‌ها نبودند، به‌ناچار تغییراتی در کت‌وشلوار مردانه ایجاد کردند و بدین ترتیب، کت‌وشلواری با عنوان «سوپرمن» محبوبیت زیادی پیدا کرد و لباس‌ها بارنگ‌های خنثی مثل سیاه، طوسی و خاکستری دوخته می‌شدند. پارچه‌های پشمی، تویید، فلانل و لینن نیز جزو پارچه‌های محبوب بود. شلوارها نیز پلیسه‌های بزرگ بالا تا پایین داشتند.

استایل جوانان کالجی آن دوره

در این دوره، پولوشرت و بوش شرت، درمیان جوانان بسیار محبوب شد و جای پیراهن‌های یقه دار و دکمه‌دار را گرفت. جوانان این دوره، سوییشرت‌های قدیمی را رفو می‌کردند و به‌عنوان مد جدید دوباره استفاده می‌کردند.

کلاه‌های لبه‌دار و کفش‌های آکسفورد نیز جزو آیتم‌های محبوب به شمار می‌آمدند. کفش‌های اسپرتی مثل لوفر نیز در دهه سی رواج پیدا کرد، اما در آن زمان، مردان بیشتر از آن در منزل یا در هنگام رویدادهای ورزشی استفاده می‌کردند. استفاده از جوراب‌های راه‌راه و چهارخانه نیز در این دوران رواج پیدا کرد. انواع کلاه‌های لبه‌دار در آن زمان‌بر سر مردان دیده می‌شد.

سال‌های آخر دهه سی، سال‌های رواج استایل گنگستری و کت‌وشلوار زوت بود و اکسسوری‌هایی مثل گردنبندهای زنجیری بلند (گاهی تا زانو) به آن اضافه می‌شد و گاهی نیز کلاهی که با پر آراسته‌شده بود، این استایل را همراهی می‌کرد. این استایل، محبوب قشر خاصی از جوانان آن دوره بود.

برخی دهه ۴۰ را آخرین دهه‌ای می‌دانند که استایل مردان کاملاً مردانه و به‌قول‌معروف، جنتلمنانه و شیک بود (به‌نوعی اشاره به استایل مردانه کلاسیک دارد). خرابی‌های ناشی از جنگ، استفاده از پارچه‌های زمخت و کلفت و درخواست تولید لباس‌های کاربردی‌تر از سوی مشتریان، تحولی عظیم در این دوره از تاریخ لباس مردان ایجاد کرد.

در این دوره، هرگونه زرق‌وبرق و تجمل از لباس‌ها حذف شد و اگر در میان عکس‌های مربوط به این دوران، لباسی پرزرق‌وبرق مشاهده کردید، بدانید که حتماً واکنشی به میهن‌پرستی افراطی آن زمان بوده است. بدین ترتیب، جلیقه از کت‌وشلوار حذف شد؛ همین‌طور زبانه جیب و برگردان لبه شلوار.

کت‌وشلوار زوت هم به خاطر استفاده زیاد از پارچه، محکوم شد، اما هنوز هم تعداد کمی از آقایان آن را ‌می‌پوشیدند.

پس از پایان جنگ، لباس آقایان کمی دچار تحول شد، اما هرگز به زرق‌وبرق دوران قبل از جنگ نرسید. کت‌های چهار دکمه و شلوارهای گشاد دوباره مد شدند و رنگ‌های شاد و همین‌طور کراوات‌های ابریشمی دوباره به میدان بازگشتند.

کراوات، نماد بازیابی هویت گذشته!

ازآنجاکه در دوران جنگ، استفاده از کراوات نیز مانند بسیاری اکسسوری‌های دیگر ممنوع بود، پس از پایان جنگ، تقریباً هیچ مردی را نمی‌شد بدون کراوات دید. مردان می‌خواستند با این کار، هویت سابق خود را دوباره بازیابند؛ کراوات‌های پهن و باریک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، همراه با گیره‌های تزیینی کراوات. در این دوره، مردم آرامش خود را دوباره بازیافتند و به لطف الویس پریسلی، خواننده راک اند رول آمریکایی، پیراهن‌های هاوایی و کژوآل نیز تبدیل به ترند محبوب دهه ۴۰ شد.

اگر شما هم از طرفداران دنیای مد و لباس هستید و می‌خواهید در عین سادگی لباس‌های متناسب باسلیقه خود و البته مد روز بپوشید، می‌توانید سری به برندهای معرفی‌شده توسط AllWTC بزنید. AllWTC همان اطلس جامع مجتمع‌های تجاری است که برندها و فروشگاه‌های معتبر مجتمع‌های تجاری که مطابق باسلیقه ایرانی و زیباترین کلکسیون‌ها همگام با مد روز فعالیت می‌کنند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

صنعت مد و فشن در پوشاک مردانه ایرانی

در طول تاریخ صنعت پوشاک مردانه تغییر به سزایی کرده است. پوشاک مردان در طول تاریخ بسیار تغییر کرده است. پوشاک مردانه ایرانی در طول تمام دوران متفاوت بوده است برای مثال مردان در دوران صفویه و قاجاریه یک‌جور پوشش داشتند و در زمان انقلاب و بعد از انقلاب به یک‌شکل دیگر لباس پوشیدند. این تغییر نشان‌دهنده این است که صنعت مد و فشن در طول تاریخ بسیار تغییر کرده است و امروزه مد در پوشاک مردان ایرانی به سمت مد و فشن اروپایی رفته است.

اما ناگفته نماند که با تولید ملی تاریخچه پوشاک مردان ایرانی تکانی زیاد خورد و با تولید ملی تنوع لباس برای آقایان بسیار زیاد شد.

پوشش آقایان در طول تاریخ بنا بر شرایط اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی تغییر می‌کند و امروزه بسیار تغییر هم کرده است.

اما همیشه در طول تاریخ یک اصل تغییر نکرده است اینکه تاریخچه لباس‌های مردانه وزنان همیشه در طول تاریخ لباس ایران پیوندی عمیق باحجاب داشته است ، مفهوم این جمله فقط محجبه بودن نیست منظور پوشش موجه داشتن است.

کلاه در طول تاریخ پوشاک مردان ایرانی:

مردان در زمان‌های خیلی گذشته معمولاً از کلاه در استایل خود استفاده می‌کردند که در هر دوره در طول تاریخ مدل این کلاه‌ها متفاوت بوده است. مثلاً در دوران‌های قاجار و قبل از اسلام کلاه‌هایی با ارتفاع بلند که با سنگ‌های قیمتی کارشده بود استفاده می‌کردند. مردمی هم که از قشر معمولی بودند این کلاه‌های بلند را بدون سنگ‌ها بر سرخود می‌گذاشتند.

به‌مرورزمان در زمان انقلاب مدل این کلاه‌ها تغییر کرد اما مردان همچنان از کلاه استفاده می‌کردند اما بیشتر از مدل‌های کلاه‌های شاپو استفاده می‌کردند و آن‌ها را باکت و شلوارهایشان ست می‌کردند.

به‌مرورزمان که گذشت بعد از دوران انقلاب تا به امروز نقش کلاه‌ها در استایل های مردان کمرنگ‌تر شد. اما امروزه نیز برخی از آقایان از آن‌ها در مدل‌های اسپرت که همان کلاه‌های کاپ هستند استفاده می‌کنند.

کفش و جوراب‌ها در طول تاریخ پوشاک مردان ایرانی :

در دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران جوراب‌های مردان معمولاً بسیار بلند بود آن‌ها ساق‌هایی تا روی پایین ماهیچه‌های پا می‌پوشیدند که این جوراب‌ها در فصل گرما از جنس‌های پنبه‌ای نازک بودند اما در فصل سرما از جنس پشمی بودند تا سرما را کمتر احساس کنند.

کفش آن‌ها در آن زمان به‌صورت کفش‌های ساده بدون هیچ بند و سگکی بود و معمولاً آن‌ها را خودشان در مدل‌های مختلف می‌دوختند و هر قشری کفش مخصوص به خود را داشت. برای مثال روحانیون کفش مخصوص خود را داشتند که پاشنه کفش آن‌ها چوبی به نام ( نعلین ) بود. در آن زمان‌ها پوتین برای فصل سرما جود نداشت و فقط پوتین و چکمه را در سوارکاری می‌پوشیدند.

اما به‌مرورزمان که گذاشت هم جوراب‌ها و هم کفش‌ها تغییر کردند. در زمان انقلاب جوراب‌های مردانه نخی پنبه‌ای آمد و مردان از کفش‌های مردانه که معمولاً نوک آن‌ها گرد و پاشنه‌های ۳ سانتی‌متری تخم‌مرغی شکل داشت استفاده می‌کردند .

در زمان بعد از انقلاب تا به امروزه تغییرات زیادی در دنیای کفش و جوراب مردانه به وجود آمد . دیگر فقط یک مدل جوراب مردانه وجود ندارد همچنین کفش‌ها تغییر شگرفی کردند و آن‌ها در مدل‌های مختلف در دنیای مد جا باز کردند.

پیراهن مردانه در طول تاریخ :

مردان ایرانی در دوران‌های قبل از انقلاب اسلامی از پیراهن‌هایی استفاده می‌کردند که رنگ آن‌ها سفید بود . معمولاً اشراف‌زادگان؛ جنس ابریشم را برای پیراهن‌های سفید خود انتخاب می‌کردند. اغلب زن‌های آن‌ها بر روی پیراهن‌های مردان خود گلدوزی می‌کردند که یک مدل خاصی بگیرند.

اما در دوران انقلاب رفته‌رفته این پیراهن‌ها کمی تغییر کرده و پیراهن‌های کلاسیک مردانه یقه دار ساده و طرح دار که معمولاً دارای سرشانه‌های بزرگی بودند مد شد. اما امروزه مدل‌های پیراهن‌های مردانه آن‌قدری زیاد شده است که برخی آقایان نمی‌دانند چه مدلی را انتخاب کنند.

شلوارهای مردانه در طول تاریخ :

در زمان‌های قبل از انقلاب مردان بیشتر از زیر جامه استفاده می‌کردند شلوارهای گشاد نخی که بر زیر جامه خود می‌پوشیدند که معمولاً ثروتمندان رنگ سفید می‌پوشیدند و مردان معمولی از زیر جامه‌های آبی ، ارغوانی و سرمه‌ای استفاده می‌کردند.

باگذشت زمان این زیر جامه‌ها به شلوارهای پارچه وجین‌ها تبدیل شد در زمان انقلاب آقایان بیشتر از این شلوارها استفاده می‌کردند که معمولاً شلوارهای پارچه‌ای مردانه دارای پلیسه هایی در بالا شلوار بودند و همچنین از روی زانوها دمپای این شلوارها گشاد می‌شد. شلوارهای جین معمولاً تک‌رنگ بودند و دمپای آن‌ها نیز گشاد بود.

اما امروزه مدل همه این شلوارها تغییر کرده است و شما در هر مدلی از این شلوارها صد مدل تنوع دارید. شما می‌توانید از شلوارهای جین مختلف در رنگ‌بندی مختلف و یا شلوارهای کتان و پارچه‌ای مختلف استفاده کنید.

قوانین همیشگی در مد و استایل آقایان

بین اینکه فقط خودتان فکر کنید خوش استایل هستید و اینکه تمام اطرافیانتان روی خوش استایل بودن شما توافق داشته باشند، تفاوت زیادی وجود دارد. برای اینکه به دسته دوم بپیوندید نیاز دارید بدانید چه‌کارهایی باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد. در این مقاله با چند مورد در استایل مردانه که خانم‌ها آن را جذاب می‌دانند، آشنا خواهید شد.

عطر شما سرمایه‌تان است

یکی از اولین مواردی که در برخوردهای نزدیک با خانم‌ها توجه آن‌ها را به خودش جلب می‌کند، عطری است که از شما به شامه‌شان می‌رسد. جالب است بدانید بدن هر فردی بوی منحصر به خودش را دارد، برای همین هم عطرها روی هر بدنی رایحه متفاوتی به‌جا می‌گذارند.

درست به همین خاطر است که باید دقت زیادی نسبت به انتخاب عطرتان داشته باشید و سرسری سراغ هر عطری نروید.

سعی کنید همیشه یک ادوتویلت داشته باشید و یک ادوپرفیوم. تفاوت اولی و دومی در این است که ادوتویلت رایحه بسیار ملایمی دارد و ماندگاری کمتر؛ درحالی‌که ادوپرفیوم رایحه قوی و ماندگاری دارد.

همه نگاه‌ها به کفش شماست

همان‌طور که شما ممکن است برای سنجیدن سلیقه یک خانم به کیف و کفش او نگاه کنید، خانم‌ها هم دقت زیادی به کفش مردان دارند. در حقیقت مدل کفش و وضعیت کفش آقایان چیزهای زیادی را درباره‌شان لو می‌دهد که قاعدتاً ازنظر خانم‌ها هم پنهان نمی‌ماند.

هر بار قبل از بیرون رفتن کفشتان را تمیز کنید یا واکس بزنید. اگر کفشتان کتانی است حتماً هرچند وقت یک‌بار آن را بشویید. کفش کثیف نوعی احساس بی‌مسئولیت بودن را به خانم‌ها القا می‌کند.

حتماً در کمدتان یک جفت کفش مردانه مجلسی داشته باشید. بیشتر مدل‌های این نوع کفش از جنس چرم تهیه می‌شوند. بنابراین برای خرید کفش‌ رسمی و بادوام مردانه سراغ فروشگاه‌های مطمئن بروید و سعی کنید بین رنگ کفش و کمربند با سایر اجزای استایلتان هماهنگی برقرار کنید.

تمیز بودن بخشی از استایل شماست

اگر برای خودتان وقت نمی‌گذارید، به‌طور غیرمستقیم این پیام را می‌فرستید که من می‌توانم به بقیه هم اهمیت ندهم. برای اینکه جلوی ارسال این پیام را بگیرید به نکات زیر توجه داشته باشید.

یک مرد خوش استایل همیشه تمیز است. بنابراین استحمام را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید.

از خوشبوکننده‌های بدن برای جلوگیری از بوی بد تعریق استفاده کنید.

همیشه ناخن‌هایتان را کوتاه و تمیز نگه‌دارید.

موهایتان را کوتاه کنید و موهای روی گردنتان را مرتب تمیز کنید.

اگر ریش می‌گذارید، اولاً مدل مناسب صورتتان را انتخاب کنید و بعد هم آن را مرتب نگه‌دارید. ریش‌بلند پیام بی‌نظمی می‌فرستد.

تأثیر کراوات بر استایل آقایان

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه در نظر خانم‌ها جذاب‌تر از همیشه باشید این است که در شرایط مناسب کت‌وشلوار رسمی بپوشید و کراوات بزنید. کراوات نوعی نظم به ظاهرتان می‌دهد و کت‌وشلوار رسمی هم نشان‌دهنده جدیت شما خواهد بود. این دو مورد به جذابیت استایلتان کمک خواهند کرد.

کراوات شما نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد.

به هماهنگی بین رنگ پیراهن، کراوات و کت‌وشلوار دقت کنید.

روی ساعتتان حساب کنید

درستش این است که ساعت وسیله‌ای است برای نشان دادن زمان؛ اما به‌مرورزمان این وسیله هم به یک عنصر کلیدی در استایل تبدیل‌شده است که نمی‌توان اهمیت آن را دست‌کم گرفت. بنابراین به‌عنوان یک آقای خوش استایل جذاب سعی کنید نکات زیر را در مورد ساعتتان رعایت کنید.

ساعت‌های ظریف معمولاً پیام خوبی به خانم‌ها نمی‌فرستند؛ بنابراین سعی کنید سراغ ساعت‌هایی بروید که کمی بزرگ هستند و قدرت بیشتری را نشان می‌دهند.

سعی کنید یک ساعت رسمی با بند چرمی و صفحه گرد داشته باشید که قابلیت ست شدن با استایل‌های رسمی‌تان را داشته باشد.

استفاده از ساعت‌هایی با بند یا صفحه رنگی معمولاً برای جوان‌ترها انتخاب مناسب‌تری است. اگر مردی جاافتاده هستید یا دوست دارید جدی‌تر به نظر برسید ترجیحاً سراغ این مدل‌ها نروید.

انواع استایل آقایان

افراد در موقعیت‌های مختلف پوشش‌های متفاوتی دارند این به آن معنا است که محیط‌های مختلف قوانین خاص خود را در جهت پوشش دارد و افراد باید متناسب با  موقعیت‌هایی که در آن‌ها  قرار می‌گیرند از پوشش مناسبی برخوردار باشند. به‌عنوان‌مثال پوشش افراد در محیط‌های رسمی با پوشش آن‌ها در محیط‌های غیررسمی و دوستانه و یا حتی محیط‌های نیمه‌رسمی متفاوت است. باهم به بررسی برخی استایل آقایان در محیط‌های مختلف کاری می‌پردازیم.

استایل آقایان در موقعیت‌های رسمی

موقعیت‌های کاری رسمی به محیط‌هایی گفته می‌شود در آن‌ها روابط دوستانه و صمیمی بسیار کم است.در محیط‌های کاری رسمی جلسات مهمی در داخل و خارج شرکت صورت می‌گیرد به همین منظور افراد باید از استایل کاملاً رسمی برخوردار باشند. و برای داشتن استایل رسمی در این محیط‌های کاری باید از کت‌وشلوار استفاده کرد.به همین خاطر باید در انتخاب سایز کت‌وشلوار دقت بسیاری کرد که کاملاً اندازه  باشد زیرا اگر تنگ و یا گشاد باشد تأثیر منفی در جذابیت و شیک بودن استایل می‌گذارد و از طرفی به دلیل این‌که زمان طولانی کت‌وشلوار بر تن است باعث اذیت و ناراحتی فرد می‌شود. مناسب‌ترین رنگ برای کت‌وشلوار در محیط‌های رسمی طوسی و سرمه‌ای است . همچنین بهتر است از پیراهن‌های مردانه  بارنگ‌های مختلف برای زیر کت استفاده شود بهتر برای این‌که  استایل جذاب‌تر شود رنگ پیراهن بارنگ کت تناسب داشته باشد. و همچنین یقه پیراهن نباید یاز باشد زیرا تأثیر منفی در استایل می‌گذارد. کفشی برای این استایل بکار گرفته  می‌شود کفش جلوبسته است و بهتر است رنگ کفش بارنگ کمربند و کیف یکی باشد.

استایل آقایان در موقعیت‌های نیمه‌رسمی

موقعیت‌های کاری نیمه‌رسمی به محیط‌هایی گفته می‌شود که در آن  عده‌ای از کارمندان با یکدیگر صمیمی و عده‌ای دیگر غیر صمیمی هستند. برای داشتن استایل نیمه‌رسمی می‌توان چند دست شلوار مردانه شیک بارنگ‌های مناسب و متناسب با آن‌ها پیراهن‌های خوش‌فرم مردانه تهیه کرد. برای جذاب شدن بیشتر این استایل بهتر است چند دست کت تک نیز تهیه کرد.کفش‌های چرمی ، کفش کالج  مناسب این  استایل است. موقعیت‌های غیررسمی به محیط‌هایی گفته می‌شوند که  در آن  افراد رابطه بسیار صمیمی دارند و عموماً هم دیگر را بانام کوچک صدا می‌زنند.برای داشتن استایل مناسب برای این محیط‌های کاری می‌توان از شلوارهای لی و پارچه‌ای استفاده کرد. درواقع پوشیدن شلوار لی به این معنا نیست که می‌توان از هر رنگ و مدل آن  در این محیط کاری استفاده کرد. با شلوار لی ساده و بارنگ‌های تیره، ترجیحاً سرمه‌ای تیره و راسته استفاده کرد.

 

لینک های مفید

خرید لباس مردانه
فروشگاه آنلاین لباس

 

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

انتخاب یک کفش بچه گانه مناسب برای اولین سال های زندگی و رشد کودک امری بسیار مهم است.

 

راهنمای خرید کفش بچه گانه, نکته هایی برای خرید کفش بچه گانه

کفش بچه گانه را چسبی انتخاب کنید

 

اندازه گیری درست کفش بچه گانه

همیشه پیش از انتخاب و خرید کفش، پای کودک خود را اندازه بگیرید. این کار را در حالت ایستاده اندازه بگیرید. از آنجایی که یک پا همیشه از پای دیگر بزرگ تر است، باید هر دو پا را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که شست پای کودک شما در حالت ایستاده باید حدود یک و نیم سانتی متر با نوک کفش فاصله داشته باشد.

 

به دلیل رشد سریع پای کودک، کفش را کمی بزرگ تر انتخاب کنید. یک سایز بزرگ تر کفایت می کند زیرا اگر بزرگ تر از آن باشد می تواند بر حالت و رشد پای کودک شما تاثیر منفی بگذارد. کفش ها باید نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.

 

موقع خرید کفش برای کودک از او سوال کنید که آیا پایش در داخل کفش راحت است یا خیر. هیچ گاه کفش تنگ را به امید اینکه جاباز خواهد کرد انتخاب نکنید. علاوه بر سوال از کودک، بعد از پوشیدن کفش توسط کودک، نوک کفش را با انگشت فشار دهید و مطمئن شوید که حداقل یک بند انگشت، جا برای حرکت انگشتان کودک در قسمت جلویی کفش وجود داشته باشد.

 

کفش بچه گانه را چگونه انتخاب کنیم

هنگامی که در حال انتخاب یک کفش مناسب برای کودک خود هستید، از کفش های پشت باز و کتانی های بدون بند اجتناب کنید و سعی کنید کفش بنددار یا مدل های چسب دار را انتخاب کنید. کفش ها را از مواد قابل تنفس مثل چرم و پارچه انتخاب کنید، زیرا علاوه بر مقاومت و دوام، پا را خشک نگه می دارد.

 

اگرچه پاشنه کفش برای کودک بسیار زیباست، اما باعث جلوگیری از رشد صحیح پا خواهد شد، پس کفش های تخت انتخاب کنید. بهتر است کف کفش بافت دار و برجستگی های ظریف داشته باشد تا از این طریق کودک شما لیز نخواهد خورد. به ضخامت و انعطاف پذیری و مقاومت کفش توجه داشته باشید، کفش باید سفت و محکم ولی انعطاف پذیر باشد. وقتی که چند گزینه مناسب پیدا کردید، انتخاب رنگ و طرح کفش را بر عهده کودک بگذارید.

 

برای کودکان زیر سه سال بهتر است هر سه یا چهار ماه یک جفت کفش بخرید و بعد از سه سالگی این مدت رو طولانی تر کنید. برای کودکان زیر 7 سال هرگز چندین کفش در یک زمان خریداری نکنید زیرا رشد اندازه پای کودک در این سن نا منظم بوده و ممکن است چند ماه بعد در استفاده از کفش جدیدی که قبلا تهیه شده، دچار مشکل شود.

 

نکاتی برای خرید کفش بچه گانه,کفش بچه گانه

وقتی که چند گزینه مناسب پیدا کردید، انتخاب رنگ و طرح کفش را بر عهده کودک بگذارید

 

نکات مهم در خرید کفش بچه گانه :

حتی الامکان در ساعات پایانی روز اندازه گیری نمایید.

وقتی طول کف پای کودک را اندازه گیری می کنید کودک ایستاده باشد.

 

کفش هایی انتخاب کنید که سبک و انعطاف پذیر باشند و کودک بتواند براحتی آن را استفاده کند همچنین باز و بسته شدن آن آسان باشد.

 

توصیه می شود هر دو ماه یکبار میزان رشد پای کودک خود را اندازه بگیرید تا متوجه شوید کفش فعلی کودکتان تنگ نشده باشد.

 

مدل کفش باید بگونه ای باشد که پای کودک در آن بتواند تنفس کند.

اگر مواد استفاده شده در ساخت کفش کودک مرغوب و با کیفیت نباشند موجب ایجاد بوی بد می گردد.

هیچ گاه کفش کودک را دقیقا اندازه پای او نخرید زیرا سرعت رشد پای کودک زیاد است.

 

هنگام خرید کفش بچه گانه آن را خم کنید اگر کفش به راحتی خم شد یعنی کفش انعطاف پذیر است و باعث می شود که ماهیچه پاهای کودکتان به شکل مناسب رشد کند.

 

از کفش هایی با کف لاستیکی استفاده کنید بهتر است کف کفش برجستگی هم داشته باشد.

 

کفشی را برای کودکتان انتخاب کنید که از جنس پارچه نخی و یا چرم لطیف باشند در این کفش های پاهای بچه شما در کفش نفس می کشند.

 

 

هنگام خرید کفش بچه گانه درون کفش را بررسی کنید که حتما بافت درون کفش باید از جنس پارچه و بسیار نرم باشد.

 

کفش بچه گانه را چسبی انتخاب کنید که کودک شما راحت کفش را بپوشد و از پایش در بیاورد.

 

تکنیک های خرید کفش بچه گانه, روش انتخاب و خرید کفش بچه گانه

همیشه پیش از انتخاب و خرید کفش بچه گانه، پای کودک خود را اندازه بگیرید

 

والدین هنگام خرید کفش برای کودک نوپای خود، حداقل این ۱۰ نکته را در نظر بگیرند:

 

• با کیفیت باشد: بهتر است به جای توجه به قیمت، مارک یا مدل کفشی که قرار است برای خردسالتان بخرید، به کیفیت آن توجه کنید. تقریبا تمام مردم دنیا با پاهایی سالم به دنیا می آیند اما تنها ۴۰ درصد از این مردم در بزرگسالی هم سلامت پاهایشان حفظ شده است.

 

متخصصان می گویند پوشیدن کفش های نامناسب از همان دوران کودکی می تواند تهدیدی برای به خطر افتادن سلامت پاها باشد. یک کفش باکیفیت بچه گانه باید سطح پاهای بچه‌ها را به خوبی پوشش دهد، نرم و انعطاف پذیر باشد، تخت سفتی داشته باشد و هیچ فشاری به هیچ قسمت از پای بچه به خصوص پنجه های او وارد نکند. نرم و انعطاف پذیربودن رویه کفش، اجازه حرکت آسان را به بچه ها می دهد و باعث می شود جریان خون در سطح پاهایشان به خوبی در گردش باشد.

 

• چرم باشد: بهترین، انعطاف پذیرترین و راحت ترین کفش برای خردسالان، کفش هایی با جنس چرم است. البته کفش هایی از جنس پلاستیک نرم هم برای بچه ها مناسب است اما کفش های ورنی یا آنهایی که جنس بسیار خشکی دارند، گزینه مناسبی برای خردسالان محسوب نمی شوند.

 

• دست دوز باشد: معمولا جنب و جوش بچه های نوپا از ما بزرگترها و حتی از بچه های بزرگتر از خودشان هم بیشتر است. برای اینکه دوام کفش آنها را بالا ببرید و مجبور نباشید ماهی یک کفش برایشان بخرید، بهتر است کمی بیشتر هزینه و کفش های دور دست دوز را برایشان خریداری کنید.

 

این کفش ها نسبت به کفش هایی که با چسب مخصوص تولید شده اند، دوام بیشتری دارند و شیک تر هم هستند. یادتان باشد پاشنه یا سایر قسمت های کفش خردسالان نباید میخ داشته باشد زیرا ممکن است در اثر بازی و فعالیت زیاد بچه ها، میخ پاشنه کفش شان دربیاید و به آنها آسیب برساند.

 

• کمی بزرگتر باشد: بهتر است برای خردسالان کفشی بخرید که وقتی آن را پای کودکتان می کنید، حدود ۵ تا ۶ میلیمتر فضای خالی بین بزرگترین انگشت پا و جلوی کفش وجود داشته باشد. اینطوری پای بچه ها هنگام راه رفتن اذیت نمی شود. ضمن اینکه پای خردسالان مدام در حال رشد است و وقتی کفش آنها کمی جادار باشد، رشد پاها راحت تر صورت می گیرد.

 

• عاج دار باشد: تخت کفش خردسالان که با زمین در تماس مستقیم است باید عاج دار باشد تا آنها هنگام راه رفتن روی سطح های صاف یا کمی لغزنده به آسانی لیز نخورند و زمین نیفتند.

 

 

• کفش مهمانی از کفش راحتی جدا باشد: خردسالان باید ۲ مدل کفش داشته باشند؛ کفش مهمانی و کفش راحتی. کفش مهمانی می‌تواند از هر جنس، رنگ و مدلی که دوست دارید، انتخاب شود چون پای بچه‌ها برای مدت طولانی در کفش مهمانی نمی ماند یا آنها با این کفش برای مدت طولانی راه نمی روند اما کفش راحتی که قرار است بچه ها ساعت بیشتری را با آن راه بروند، باید شرایطی که عنوان کردیم را داشته باشد.

 

• داخل کفش جاذب رطوبت باشد: اگر برای بچه ها کفش هایی با جنس چرم، پلاستیک یا ورنی می خرید حتما حواستان باشد قسمت های داخلی کفش با لایه ای از پارچه نخی یا پنبه ای پوشیده شده باشد. این لایه های نخی یا پنبه ای، باعث جذب رطوبت پای بچه ها می شوند و پای آنها را خشک نگه می دارند. با خشک ماندن پای بچه ها داخل کفش، امکان رشد باکتری ها و قارچ های پوستی هم به حداقل ممکن می رسد.

 

• زیپ دار یا چسبی باشد: معمولا بچه های نوپا نمی توانند بدون کمک والدین خود کفش هایشان را بپوشند، بنابراین برای سهولت کار خودتان هم که شده به جای کفش های بندی از کفش های چسبی برای خردسالانتان استفاده کنید. اگر قرار است برای روزهای سرد سال کودکتان هم چکمه یا بوت تهیه کنید، بهتر است سراغ انواعی بروید که از پشت زیپ می خورند و پوشیدنشان برای بچه ها بسیار ساده تر از انواعی است که زیپ ندارند.

 

• جلوباز نباشد: کفش های جلوباز محافظت خوبی از پای بچه ها نمی کنند و راه رفتن با آنها برای بچه های نوپا کار چندان ساده‌ای نیست. هرچه کفش بسته و پوشیده تر باشد و سطح بیشتری از پای بچه ها را پوشش دهد، گزینه مناسب تری محسوب می شوند.

 

• دست دوم نباشد: گاهی والدین از کفش‌های بچه‌های بزرگ‌تر برای بچه‌های کوچک‌تر هم استفاده می‌کنند که این کار اصلا توصیه نمی شود. معمولا پای هر بچه‌‌ای در دوران خردسالی شکل و مدل خودش را دارد و وقتی شما کفش دیگری را پای فرزندتان می کنید، در واقع پاهای او را مجبور می‌کنید که شکل پای بچه ای که پیش از کودک شما آن کفش را پوشیده است، بگیرد.

 

اصلا ممکن است فرزند شما مشکلی داشته باشد که پوشیدن کفش دیگران مشکلش را بدتر کند یا اینکه بیماری‌های پوستی احتمالی کودکی که قبل از او کفش را پوشیده به کودک شما هم منتقل شود. به همین دلیل کفش خردسالان باید نو و تنها مختص خودشان باشد.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

پیراهن مردانه شاید در نگاه اول یک پوشیدنی ساده و ابتدایی برای آقایان باشد اما باید بدانید که جزئیات فراوانی در یک پیراهن وجود دارد. آنقدری تنوع در جزئیات و انواع مختلف آن وجود دارد که احتمالا هر سلیقه‌ای را راضی کند. گذشته از آن نکات بسیار مهمی پیش از انتخاب یک پیراهن وجود دارد. در مطلب امروز راهنمای خرید پیراهن مردانه تمام تلاش خودم را انجام دادم که مطلبی جامع، در این مورد بنویسم تا هیچ نکته‌ای از قلم نیافتد.

راهنمای ساخت استایل با پیراهن مردانه

اگر لباس های دست دوخت با قابلیت شخصی دوزی را فاکتور بگیریم (که عالی‌ترین و سطح بالاترین نوع پوشش لباس برای آقایان و خانم ها محسوب می‌شود) احتمالا همه‌ی ما بتوانیم به سادگی با انتخاب سایز درست خودمان یک لباس یا پیراهنی ساده بخریم. اما آیا می‌دانید که تن‌خور همین پیراهن ها انواع مختلفی دارد؟ می‌دانید که یک پیراهن اسلیم فیت با سایز مثلا لارژ، بسیار جذب و اندامی‌تر از یک پیراهن مدرن فیت با همان سایز لارژ است؟

راهنمای خرید پیراهن کلاسیک

به عبارتی دیگر در حقیقت سایز شما یک مقدار مشخصی است. مثلا من خودم همان لارژ می‌پوشم. اما باید بدانم که انواع مختلف پیراهن مردانه که در سایز لارژ هستند لزوما در یک فرم یکسانی در بدن نمی‌مانند. این صرفا یک مثال ساده در مورد انتخاب سایز بود. تا دلتان بخواهد نکات فراوانی موجود است که به تک تک آنها می‌پردازیم.

راهنمای خرید پیراهن مردانه شامل چه نکاتی می‌شود؟

اجازه دهید این پرسش را اینگونه پاسخ دهم که مطلب راهنمای خرید پیراهن مردانه شامل چه نکاتی نمی‌شود!؟ در این مطلب مشخصا در مورد بعضی نکات نظیر پارچه، تشخیص کیفیت پیراهن و غیره صحبت نمی‌کنم. چون مفصلا در مطالب دیگری درباره‌ی آنها صحبت شده است. لذا لینک 

راهنمای خرید سایز درست پیراهن مردانه

اولین و مهم‌ترین بخش راهنمای خرید یک پیراهن مردانه که برای شخص شما مناسب باشد، انتخاب درست سایز (اندازه) آن است. بی‌تعارف به شما می‌گویم، بدون انتخاب سایز مناسب که برای «شخص شما» است، تمام اطلاعات و جزئیات بعدی اصلا دیگر اهمیتی نخواهد داشت.

شخصی دوزی پیراهن
شخصی دوزی کلا سطح و کلاس دیگری است و هیچگاه با خرید لباس آماده به دست نمی‌آید.

گذشته از آن، احتمالا خودتان هم به خوبی می‌دانید که لباس شخصی دوز کلا داستان دیگری است. سطح و کلاس آن به کلی فرق می‌کند. پیراهنی که برای اندازه دلخواه و فرم بدن شما شخصی دوزی شده باشد آنقدری ارزشمند است که هیچ پیراهن آماده‌ای نمی‌تواند به آن سطح دست‌ یابد. اما حتی اگر بخواهید یک پیراهن شخصی دوزی شده برای اندازه بدن خودتان هم خریداری نمایید، باز هم دانستن انواع مختلف فیت یا تن‌خور پیراهن (که در زیر لیست می‌شوند) حائز اهمیت خواهند بود:

کلاسیک فیت (تن‌خور کلاسیک)

کلاسیک فیت همانطوری که از نامش برمی‌آید کاملا کلاسیک است. دقیقا همان مدل تن‌خور پیراهن های پدر و پدربزرگ‌هایمان! این مدل از پیراهن ها دوختی سنتی دارند و سیلوئت کلی آنها کلاسیک است. میزان پارچه استفاده شده در این مدل از پیراهن ها بیشتر از سایر مدل هاست. معمولا در پشت پیراهن های مردانه کلاسیک فیت دو چین یا پلیسه وجود دارد.

پیراهن با فیت کلاسیک
پیراهن با فیت کلاسیک

اجازه دهید کشورهای خارجی را فراموش کنیم و پیراهن های کلاسیک فیت را در کشور خودمان مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که می‌دانید، قدیمی‌تر ها (یعنی نسل های پیشین) هیچگاه پیراهن مردانه را بدون کت نمی‌پوشیدند. همیشه کت جزو بخش اصلی استایل روزمره بود. جوان ها آن دوران همواره چند دست کت و شلوار داشتند که به طور روزمره مورد استفاده قرار می‌دادند. این روز‌ها (شاید حقیقتی بسیار تلخ باشد) اما کت و شلوار دیگر ویژه‌ی جشن ها و عروسی ها شده!

پیراهن آل پاچینووقتی بدون کت به یک پیراهن کلاسیک فیت نگاه می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که نباید به یک پیراهنِ کلاسیک فیت «بدون کت» نگاه کنیم!

در هر صورت یک فرد خوش‌ استایل (حال چه کارمندی خوش‌تیپ باشد چه بیزینس‌منی ثروتمند) قطعا به کت و شلوار و استایل رسمی در روزمره‌ی خود اهمیت می‌دهد. دیگر بیش از این وارد حاشیه نمی‌شوم. همین قدر بدانید که علت محبوبیت پیراهن های کلاسیک فیت در آن دوران مسئله‌ی پوشیدن کت بود. از آنجایی که کلاسیک فیت ها راحت ترین نوع تن‌خور بین انواع پیراهن مردانه را دارند و از طرفی پوشیدن کت بر روی آن، عملا بیشتر بخش پیراهن را می‌پوشاند، راحتی اولویت شماره یک بود و در نتیجه کلاسیک فیت ها هم پیروز میدان!

با این حساب اگر شما هم جزو کسانی هستید که بیشتر اوقات کت می‌پوشند، حتی یک لحظه هم شک به خود راه ندهید. قطعا کلاسیک فیت ها بهترین گزینه برای شما هستند. اما اگر اندام لاغری دارید، احتمالا موارد بعدی بیشتر به کارتان خواهد آمد. ناگفته نماند از آنجایی که آقایان ایرانی معمولا کمی تا اندکی حجم شکم دارند، کلاسیک فیت ها می‌توانند لطف بزرگی در حقشان انجام دهند.

اسلیم فیت (راسته یا قواره کوچک)

ماجرای اسلیم فیت ها از آنجایی شروع شد که می‌خواستیم نسب به پدر و پدربزرگمان متفاوت باشیم! نسل جدید (بیشتر تحت تاثیر فشن و صنعت ترندی مد) سلیقه‌اش به سمت راسته بودن و پارچه‌ی کمتر در پیراهن مردانه پیش رفت. از آن مهم‌تر، به مرور کت ها دیگر بایدی و همیشگی نبودند. کت ها را این روز ها افرادی خاص تر می‌پوشند و عموم جوانان علاقه‌ای به آن ندارند.

در نتیجه فرم خارجی کلی و همچنین تن‌خور صاف و ساده تر محبوب شد. بدیهی است که اسلیم فیت ها اصلا مانند کلاسیک فیت ها راحت نیستند و با حرکت ساده‌ی دست و بدن بخوبی می‌توان متوجه‌اش شد. اسلیم فیت ها در قسمت پشتی چسبیده ترند و حجم بسیار کمتری را نشان می‌دهند. همچنین جای آستین نیز بالاتر تعریف می‌شود تا از روبه‌رو پیراهن بیشتر به بدن نزدیک شود.

پیراهن اسلیم فیتجزئیات پیراهن اسلیم فیت

اسلیم فیت ها همانطوری که از نامش پیداست بیشتر مناسب افراد اسلیم یا لاغر است. اگر لاغر نیستید، این مدل پیراهن های مردانه را توصیه نمی‌کنم. شخصا فکر می‌کنم حجم بیشتر بالاتنه به کمک لباس (بجای دمبل و ماهیچه) ضمن سنگینی و با کلاس بودن، حس قدرت بیشتری را القا می‌کند.

پیراهن اسلیم فیتفرد آستر، رقاص مشهور آمریکایی، در پیراهنی با تن‌خور اسلیم فیت

گذشته از این نظر شخصی، همچنان معتقدم خوش‌تیپ ها باید در انتخاب اسلیم فیت بیشتر تردید کنند: چون اولا این روز ها بسیار رایج و معمولی محسوب می‌شوند و هیچگاه به شما حس تمایز و خاص بودن را نخواهند داد. گذشته از آن، بیشتر تداعی کننده‌ی جوان و نوجوان بودن هستند تا استایل مردانه و جنتلمنی.

مدرن فیت (تن‌خور رسمی امروزی)

ساده‌ترین شکلی که می‌توان مدرن فیت ها را توصیف کرد این است که آنها را به طور کلی با تن‌خوری بین اسلیم فیت و کلاسیک فیت در نظر بگیریم. مدرن فیت ها نه به اندازه‌ی کلاسیک فیت ها گشاد و قدیمی به نظر می‌رسند و نه به اندازه‌ی اسلیم فیت ها اسپرت و با راحتی محدود.

جای آستین ها بالا هستند اما نه آنقدری که ایجاد چسبندگی زیاد و در نتیجه ناراحتی کنند. حجم پشت پیراهن هم نه آنقدر چسبیده است که نحیف و لاغر نشانمان دهد و نه آنقدر حجیم و بزرگ که بابابزرگ شویم.

پیراهن مدرن فیت
پیراهن با تن‌خور مدرن فیت

آستین ها فضای خوبی دارند و حس راحتی را منتقل می‌کنند اما آنقدری آزاد نیستند که گشادی آنها، ما را به ۱۰۰ سال پیش ببرند.

پیراهن مردانه پل نیومن

همانطوری که می‌توانید حدس بزنید، مدرن فیت ها بهترین گزینه برای استایل این روزهای ما آقایان است. چون نه سیخ می‌سوزد نه کباب. هم می‌توان بدون کت پوشید و همچنان یک جنتلمن خوش‌استایل بود و هم می‌توان با کت پوشید و راحتی بسیار خوبی را با آن تجربه کرد. این تن‌خور را به همه‌ی آقایان خوشتیپ توصیه می‌کنم و شکی نداشته باشید که بهترین انتخاب برای یک جنتلمن واقعی است به جز: عزیزانی که خیلی خیلی لاغرند و یا برعکس، شکم بزرگی دارند. 

 


:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

پالتو‌ها و کت‌های خز جزو لباس‌های بسیار گران قیمت است از این رو جایگزین کردن آن‌ها بسیار سخت است. مخصوصا قسمت‌های خز لباس احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد زیرا میزان آسیب پذیری بسیار بالایی دارند. اما درباره این نوع از لباس‌ها می‌توان با نگه داری و مراقبت ویژه، آن‌ها را مانند روز اول شیک و نو نگه داشت. به طور مثال انتخاب کمد لباس تاریک با رطوبت بسیار کم و یا جدا کردن کت و پالتو خزدار از سایر لباس‌ها و پوشاندن آن‌ها با کاور می‌تواند راه‌های مناسبی برای نگه داری باشد. با چی بپوشم همراه شوید تا درباره اصول نگهداری از کت و پالتو‌ خز اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

 خرید پالتو زنانه

انتخاب مکان مناسب برای نگهداری از کت و پالتو‌ خز

پارچه‌های خزدار اگر مدت زمان طولانی به طور مستقیم در مقابل نور خورشید قرار گیرند، ممکن است خراب شوند. از این رو بهتر است از کت و پالتو خزدار در کمدی تاریک که در آن کمتر باز و بسته می‌شود، نگه داری کرد و تا حد امکان این کمد باید از نور خورشید دور باشد.

نگهداری از کت و پالتو‌ خز در مکان‌های خنک

همانطور که قبل‌تر هم گفته شد پارچه‌های خزدار در مکان‌های گرم یا مقابل نور خورشید خراب می‌شوند و طول عمرشان کم می‌شود در نتیجه نگه داری از آن‌ها در مکان‌های خنک مانند اتاقی که دارای کولر است، به خصوص در فصل تابستان، می‌تواند برای نگه‌داری این گونه لباس‌ها بسیار مناسب باشد.

 

 

 نگهداری از کت و پالتو‌ خز در مکان مرطوب پرهیز کنید

رطوبت یکی از عواملی است که به سرعت پارچه‌های خزدار را از بین می‌برد از این رو سعی کنید هرگز کت و یا پالتو خزدار خود را در مکان‌های مرطوبی مانند زیر زمین نگهداری نکنید. علاوه بر این افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند باید از نم گیر برای کمد لباس خود استفاده کنند تا رطوبت محیط را کاهش دهد.

هرگز از خوشبو کننده استفاده نکنید

برخی از افراد در کمد لباس خود از بوگیر و یا خوشبو کننده مخصوص کمد استفاده می‌کنند. این دسته از مواد خوشبو کننده برای کمدهایی که کت و پالتو خزدار خود را نگه داری می‌کنید مناسب نیست زیرا خوشبو کننده‌ها با دریافت رطوبت در هوا بوی خوش تولید می‌کنند و این سبب می‌شود تا پارچه لباس شما که خزدار است به آسانی رطوبت را دریافت کند و همین سبب آسیب می‌شود.

 

اصول نگهداری از کت و پالتو خزدار در کمد

از چوب لباسی مخصوص استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، نحوه آویزان کردن کت و پالتو در کمد است زیرا اگر این کار درست انجام شود کت و پالتو خزدار شما هرگز آسیب نمی‌بیند. از چوب لباسی مخصوصی که فرم اصلی لباس را حفظ کند و وزن آن را بتواند تحمل کند، استفاده کنید.

استفاده از کاور مخصوص لباس

برای کت و پالتو خز دار همیشه از کاور پارچه‌ای استفاده کنید و هرگز از کاور پلاستیکی استفاده نکنید زیرا سبب ایجاد رطوبت می‌شود.

 

از پر کردن کمد لباس پرهیز کنید

پر کردن کمد سبب می‌شود راه تنفسی برای عبور هوا میان لباس‌ها کم شود و از طرفی میزان ساییدگی میان لباس‌ها زیاد می‌شود از این رو برای نگهداری کت و پالتو خزدار باید یک کمد خلوت را انتخاب کنید تا فضای کافی برای نگهداری لباس‌ها داشته باشید.

 

 خرید پالتو مردانه 

آب و هوای منطقه زندگی خود را در نظر بگیرید

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب و هوای گرم و مرطوبی دارد، به خصوص در فصل تابستان، نگهداری از لباس‌هایی چون کت و پالتو خز بسیار سخت است از این رو اگر مکان مناسب بدون رطوبت پیدا نمی‌کنید بهتر است از فروشنده بخواهید تا درباره اصول نگه داری از کت و پالتو خز شما را راهنمایی کند.

اطلاعات آنلاین کسب کنید

امروزه بسیاری از برندهای مطرح لباس دارای وب سایت هستند که جزئیات کامل درباره محصولات خود را برای مشتریان خود مطرح می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید اطلاعات کافی درباره اصول مراقبت از لباس‌های خز و جزئیات مربوط به آن را در وبسایت‌ برند لباس خود به صورت آنلاین را بدست آورید و یا می‌توانید از طریق مشاوره با کارکنان شرکت برند مربوطه به صورت آنلاین در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

تفاوت مام زیر بغل و دئودورانت

عرق کردن واکنش طبیعی بدن برای خنک نگه داشتن خود است اما اگر عرق منجر به خیس شدن همیشگی لباس ما و ایجاد بوی بد بدن گردد، می تواند تبدیل به یک معضل جدی شود.

تفاوت مام و دئودورانت

برای رهایی از بوی بد عرق بسیاری از افراد به سراغ محصولات بهداشتی ضد تعریق می روند و از مام ضد تعریق یا دئودرانت استفاده می کنند. مام ضد تعریق و دئودرانت چه تفاوتی با هم دارند و استفاده از کدام یک بهتر است؟ اگر شما نیز چنین سوالاتی در ذهن دارید، این بخش از دنیای مد را مطالعه کنید.

 

مام یا همان مام زیربغل چیست؟

قطعاٌ نام مام را در بازار بسیار شنیده اید، دئودورانت های تماسی را در بازار به نام مام میشناسند زیرا مام نام اولین برند تولید کننده دئودورانت های تماسی است. آلومینیم و زیرکونیوم اصلی ترین عنصری هستند که در ساخت مام ها بکار میرود که البته غلظت استفاده از این دو عنصر متفاوت است.

آلومینیوم دارای خاصیت از بین برنده میکروب و آنتی باکتریال و ضد قارچ است، به همین دلیل استفاده از مام های حاوی آلومینیوم میتواند باعث از بین رفتن میکروب ها و رفع بوی بد عرق شود.

 

فواید استفاده از مام

بدون شک تعریق برای بدن انسان مفید است اما تعریق بیش از حد سبب می شود ما هر لحظه نگران خیس شدن لباس خود از شدت تعریق یا بو گرفتن بدنمان باشیم و نتوانیم در محیط های عمومی، مانند محل کار یا تحصیل خود آراسته ظاهر شویم به همین سبب برای رهایی از مشکلات ناشی از تعریق زیاد بدنمان ناچاریم از مام استفاده کنیم. استفاده از مام یا دئودرانت مزیت هایی دارد، که عبارتند از:

کنترل تعریق زیاد زیر بغل

در ناحیه زیر بغل غدد ضد تعریق زیاد است. ژنتیک و فعالیت های فیزیکی بدن متفاوت است، به همین دلیل میزان تعریق در بدن افراد مختلف، نیز متفاوت است. اما استفاده از مام باعث می شود غدد تعریق در این ناحیه برای مدت زمان مشخصی از فعالیت باز مانده و بدن تقریبا خشک بماند.

 

جلوگیری از ایجاد بوی بد عرق در بدن

برای جلوگیری از ایجاد بوی بد عرق در بدن استفاده از مام موثر است زیرا این ضد تعریق ها لایه پوششی روی پوست ایجاد می کنند و مانع موقتی عرق کردن می شوند.

جلوگیری از خیس شدن لباس

یکی از فواید مام زیر بغل این است که اجازه نمی دهد لباستان در اثر عرق کردن زیر بغل خیس شود، خیس بودن لباس در اثر تعریق زیاد، خوش تیپی و آراستگی شما را به شدت تحت تأثیر خود قرار می دهد.

نرم و لطیف شدن پوست زیر بغل

برخی از مام های مردانه یا زنانه حاوی موادی هستند که منجر به نرم و لطیف شدن پوست ناحیه زیر بغل در استفاده مکرر می شوند. برخی مام ها تا حدودی سبب روشن شدن پوست زیر بغل می شوند.

 

افزایش اعتماد به نفس

اگر شما همیشه بوی عرق دهید، اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد و دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید و هیچ دوست یا همکاری هم تمایلی برای هم صحبتی با شما نخواهد داشت. مام زیر بغل مانع از عرق ریختن بیش از حد شما در طول روز خواهد شد و به شما اعتماد به نفس بیشتری برای مصاحبت با دیگران خواهید داشت.

امکان استفاده از لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره

افرادی که بیش از حد عرق می کنند، مدام لباسشان خیس می شود و نمی توانند لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره بپوشند زیرا لباس های روشن در اثر تعریق زیاد، زرد رنگ می شوند و لباس های تیره، شوره میزنند. استفاده از مام زیر بغل به علت تعریق کمتر امکان استفاده از لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره را به آنها می دهد.

 

استفاده از مام مناسب چه افرادی است؟

در پاسخ به سوالی که برخی از شما کاربران از دنیای مد نمناک در این مورد داشتید باید بگوییم استفاده از مام برای تمام افرادی که عرق میکنند، مناسب است اما ممکن است افرادی به مام حساسیت داشته باشند، البته حساسیت به این محصول متداول نیست.

بهتر است بعد از چند ساعت از استفاده مام، با آب و صابون نقاطی که از این محصول استفاده کرده اید را بشویید تا از نفوذ این مواد به پوستتان جلوگیری نمایید.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که استفاده از مام ها به علت وجود آلومینیوم را برای بدن خطرناک می دانید به جای مام ها از پودر های گیاهی استفاده کنید و با رعایت بهداشت روزانه و خشک نگه داشتن زیر بغل های خود و استفاده از دستمال های مرطوب که رایحه خوبی دارند از عرق کردن زیاد جلوگیری کنید.

 

دئودورانت چیست؟

دئودورانت نوعی محصول برای کنترل بوی بد ناشی از عرق بدن است. دئودورانت از 15-6% روغن های معطر محلول در الکل ساخته شده است، بنابراین به عنوان ضدعرق کار می کنند.

شما می توانید به جای دئودورانت های شیمیایی از محصولاتی که بدون رنگ مصنوعی و هیپو آلرژیک هستند، استفاده نمایید. کریستال های معدنی که امروزه می توانید به شکل پودر یا اسپری آنها را پیدا کنید، جایگزین طبیعی خوبی برای دئودورانت ها هستند.

 

تفاوت مام زیر بغل و دئودورانت در چیست؟

کار مام ضد تعریق و دئودرانت یکی است اما فرمولاسیون و نحوه عملکردشان با یکدیگر متفاوت است.وظیفه دئودورانت ایجاد بوی خوش در بدن است.

این محصولات آنتی باکتریال از ترکیب روغن معطر، اسانس و الکل به دست می آیند که فرایند عرق کردن را از بین نمی برند و تنها بوی ناخوشایند عرق را از بین می برند اما مام ضد تعریق فرایند عرق کردن را برای مدت کوتاهی قطع می کند و موظف به جلوگیری از ایجاد عرق است. عطر مورد استفاده در مام ها نیز میتواند تا حدی از بو گرفتن بدن بعد از عرق جلوگیری کند.

کدام ضد تعریق مناسب است؟

انتخاب مام یا دئودورانت بستگی به سلیقه فرد دارد. اغلب افراد بیشتر از دئودرانت ها استفاده می کنند زیرا با رطوبتی که دئودورانت ایجاد می کند، مشکلی ندارند وچون دئودرانت به شکل اسپری وجود دارد، استفاده از آن در طول روز بسیار ساده تر است.

افرادی که بیش از حد عرق می کنند، برای جلوگیری از عرق کردن بهتر است از مام های صابونی یا ژل استفاده کنند. در صورت داشتن پوست حساس دئودورانت و مامی را انتخاب کنید که حاوی الکل نباشد.

خرید اینترنتی مام زیر بغل 

نکته مهم در مورد دئودورانت و مام زیربغل

استفاده از دئودورانت و مام های زیربغل معمولی 20 تا 30 درصد از میزان عرق را کاهش می دهد پس اگر بیش از حد عرق می کنید، بهتر است به پزشک مراجعه کرده تا ضد تعریق با فرمولاسیون قوی تری به شما پیشنهاد دهد. در این صورت شما باید برای رفع عرق بدن خود از محصولات پیشرفته تری استفاده کنید.

استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت ارتباطی با سرطان سینه ندارد

استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت ارتباطی با سرطان سینه ندارد، یافته ها حاکی از آن است که ممکن است استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت به علت فرمولاسیون نادرست و تنظیم نبودن PH محصول مشکلات پوستی ایجاد نمایند.

مام و دئودورانت های ضد تعریق حاوی آلومینیوم سرطان زا نیستند و ارتباط علمی بین سرطان و استفاده از این محصولات وجود ندارد. هنگام خرید این محصولات از برندهای معروفی که بهترین مواد را دارا هستند، استفاده کنید و از محصولات ضد تعریق دارای آلومینیوم پرهیز کنید.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

 

خرید کفش عروسی از جمله برنامه های مهم قبل از برگزاری مجالس عروسی است. برخی از عروس خانم ها به راحتی کفش عروس دقت نمی کنند و تصور می کنند که چون کفش عروسی تنها برای یک شب است پس کیفیت و دوام آن اهمیتی ندارد اما کفش عروسی باید مقاوم و با دوام و راحت باشد زیرا بر نحوه راه رفتن عروس در سالن تاثیر زیادی دارد.

خرید کفش عروس

انتخاب کفش نامناسب، موجب به سختی راه رفتن عروس در شب تکرار نشدنی اش می شود و به پاهای او آسیب می رساند تا جایی که لذتی از مراسمش نمی برد. پس برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی قبل از خرید کفش عروسی به چند نکته مهم دقت داشته باشید.

 

به پاشنه کفش توجه کنید

یکی از مهم ترین ویژگی های کفش عروس که باید به آن توجه نمود ، اندازه پاشنه آن است . کفش ها یا صندل های پاشنه بلند بسیار جذاب هستند اما شما قرار است این کفش را چندین ساعت به پا داشته باشید و با آن راه بروید بنابراین باید به پاشنه آن توجه نمایید.

کفش هایی با پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر شیب کف زیادی دارند و همین باعث ایجاد درد در انحنای پا می شود پس کفش هایی با پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر نخرید .

اگر هم همیشه کفش پاشنه بلند 3 یا 5 سانتی متری می پوشید، روز عروسی نیز بهتر است کفشتان همین اندازه باشد زیرا این روز زمان مناسبی برای تجربه های جدید نیست و توصیه می شود روال زندگی تان را دنبال کنید.

دقت کنید پاشنه کفش باید به گونه ای باشد که اختلالی در راه رفتن ایجاد نکند ، آن هم در مجلسی که تمام مهمانان چشم به عروس دوخته اند. هنگام انتخاب کفش پاشنه دار به نکات زیر دقت کنید:

• پاشنه را متناسب با قد لباس انتخاب کنید ، اگر پاشنه کفش شما با قد لباس هماهنگی نداشته باشد ، لباس کوتاه تر از معمول به نظر می رسد.

• در انتخاب کفش پاشنه بلند حواستان به قد داماد باشد تا قدتان از داماد خیلی بلند تر نشود ، اگر با داماد تقریبا هم قد هستید ، کفش هایی با پاشنه بسیار کوتاه یا حتی انواع کفش های سفید بی پاشنه بخرید.

• اگر اختلاف قدی زیادی با داماد ندارید ، برای لباس عروس بلند و دنباله دار از کفش های تخت و پاشنه کوتاه استفاده کنید زیرا لباس های عروسی به قدری بلند هستند که در شب عروسی کمتر کسی کفش شما را می بیند.

کفش لژ دار بخرید

لباس های عروس آنقدر بلند هستند که کمتر کسی معمولا می تواند مدل کفش شما را ببینند پس به فکر خرید کفشی ساده و راحت باشید. اگر اختلاف قدتان با داماد زیاد است به جای خرید کفش پاشنه نازک و بلند ، همانطور که دنیای مد نمناک توصیه میکند بهتر است به دنبال کفش های پاشنه بلندی باشید که لژ یکسره دارند.

این کفش ها نسبتا راحت تر هستند و فشار کمتری به پا و کمرتان وارد می کنند. کفش های جلوبازنیز یکی از گزینه های مناسب انتخاب کفش هستند زیرا انگشتان پنجه پای شما را فشار نمی دهند.

به کف کفش توجه کنید

هنگام خرید کفش نباید تنها به ظاهر آن توجه نمود بلکه باید در کنار ظاهر به کف آن هم نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که پاشنه ها استحکام زیادی دارند. کف کفش نباید کامل صاف باشد و باید شیارهایی داشته باشد تا هنگام راه رفتن در سالن لیز نخورید.

لباس عروسی بلند و چند لایه و پف دار است و تا حدودی سنگین است و راه رفتن عادی شما را با مشکلاتی روبرو می کند. بنابراین از استحکام کفش و لیز نبودن کف آن مطمئن شوید.

به راحتی کفش توجه کنید

یک کفش ناراحت در روز عروسی که باید حسابی جنب و جوش داشته باشید، شما را عذاب می دهد به صورتی که دوست دارید در همان لحظه فشتان را از پا در آورید و کفش راحتی بپوشید.

پس هنگام خرید کفش به راحتی کفش نیز توجه کنید و دقت کنید که کفشتان تنگ نباشد و به انگشت ها یا پشت پاشنه فشار وارد نکند تا بتوانید به راحتی در مجلس عروسی فعالیت داشته باشید.

 

دنبال کفش های ارزان نروید

اگر فکر می کنید کفش عروسی تنها برای یک شب است پس کیفیت و دوام آن اهمیتی ندارد در اشتباهید . کفش عروسی باید مقاوم و با دوام و نرم و سبک باشد تا راه رفتن با آن به راحتی انجام شود.

معمولا کفش های گران قیمت کیفیت بهتری دارند اما برخی از عروس ها چون قرار است یک شب کفش را بپوشند، کفش ارزان قیمت می خرند. شما می توانید در صورت اقدام زود هنگام برای خرید کفش ، در حراجی های آخر فصل برندهای معروف کفش خوبی را با قیمت ارزان تر پیدا کنید پس خرید کفش را به روزهای آخر موکول نکنید.

اگر کفش شما خوب و راحت باشد می توانید در مهمانی های بعد از ازدواج هم از آن استفاده کنید.

جنس کفش عروس مهم است

برای اینکه کفش عروس شما راحت و انعطاف پذیر باشد باید یک کفش با کیفیت مناسب مثل کفشی با جنس چرم که از از مواد طبیعی و با کیفیت ساخته شده اند ، بخرید تا مدت طولانی تری بتوانید با آن بایستید و راه بروید.

اگر برایتان راحتی کفش مهم است به جای کفش های چرمی می توانید به سراغ ابریشم و ساتن برای رویه کفش بروید چون نرم تر هستند و به سرعت حالت پا را می گیرند تا احساس راحتی بکنید.

همچنین می توانید تکه ای از پارچه لباس عروس تان را به کفاش بدهید تا با همان پارچه، رویه کفش لباس عروس تان را بدوزد. 

به رنگ کفش عروس دقت کنید

خرید لباس زنانه ارزان

رنگ کفش شما باید لباس عروسی تضاد زیادی نداشته باشد پس تکه ای از پارچه لباس را همراه ببرید تا همرنگ لباستان کفش را انتخاب کنید.

اگر رنگ لباس عروسی شما سفید است باید بدانید رنگ سفید طیف گسترده ای دارد و بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که به رنگ لباس شما نزدیک باشد اما لازم نیس خیلی وسواس به خرج بدهید زیرا شما می توانید رنگ کفشتان را با نگین های لباس یا رنگ لاکتان ست کنید. یادتان باشد که راحتی کفش مهم تر از رنگ آن است.

اگر لباس عروسی تان سفید است و نگین های کار شده دارد می توانید آن را با کفش های سفید یا نقره هماهنگ کنید. در مورد لباس های نباتی یا شیری به سراغ کفش های کرم یا طلایی بروید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

برای شروع هر موفقیت و گام بزرگی در زندگی نیازمند رعایت نکاتی هستیم. مصاحبه کاری از آن مراحلی در زندگی است که اگر برای شغلی باشد که برای ما اهمیت دارد باید دقت زیادی روی آن داشته باشیم.

زیرا همانطور که می‌دانید استایل و ظاهر افراد درصد زیادی از باور کارفرمایان را در روز مصاحبه به خود اختصاص می‌دهند.

کت و شلوار 

برای شغل های اداری

یک کت و شلوار خوب در مصاحبه کاری اجازه حرکت جسورانه را به شما می دهد و اعتماد به نفس‌تان را بالا می‌برد.
هم چنین می‌تواند با عریض تر نشان دادن شانه ها و اندامتان هیکل مردانه تری ایجاد کند.
به ویژه زمانی که برای کار در شرکت های بزرگ می‌خواهید اقدام کنید.
امن ترین انتخاب برای کت و شلوار ، یک رنگی طوسی و خاکستری است.
برای انتخاب پیراهن مردانه هم آسان ترین آنها سفید است.
بخش مهمی از کت و شلوار آستین کت است.
آستین کت گشادی که روی دست می‌‍افتد می‌تواند استایلتان را نابود کند.

یکی دیگر از گزینه های شیک برای روز مصاحبه کاری ، کت و شلوار سورمه ای است.

رنگ سورمه‌ای اغلب رنگ سازمانی لباس‌های شرکت‌های بزرگ است و با پوشیدن این رنگ ، موقعیت شناسی خوب خود را نشان خواهید داد.

مصاحبه کاری

 

برای شغل های خلاقانه

همه ی محل‌های کار نیاز به کت و شلوار ندارند.

به ویژه در صنایع و شغل های خلاق مانند معماری، طراحی، دیجیتال مارکتینگ و …یا حتی اگر باز تمایل داشتید که کت و شلوار بپوشید آزادی عمل بیشتری در انتخاب طرح و رنگ دارید.
برای این مشاغل باید رویکرد متفاوتی در استایل دنبال کنید.
دقیقا در این مشاغل برعکس، باید لباس‌هایی بپوشید که خلاقیت شما را نشان دهد.
با طرح ها بازی کنید و می‌توانید از کت های اسپرت طرح دار، جین تیره، دستمال گردن و … استفاده کنید.

در کنار لباس ها خرید اکسسوری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای مشاغل اداری به یک ساعت مچی اکتفا کنید و اما برای مشاغل خلاقانه می‌توانید از دستبندهای مردانه گوناگون نیز طبق استایل خود استفاده کنید.

یکی دیگراز ضرورت های مصاحبه کاری مرتب بودن مو و ریش است.
اما دقت کنید که در این موقعیت از ژل و واکس مو به میزان زیادی استفاده نکنید.
هرچه موهای ساده تری داشته باشید قطعا مناسب تر است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

خرید کت اسپرت

کت های اسپرت کمتر ساختاریافته و جز لباسهای راحت محسوب می شوند.چند دهه پیش، این کت ها تنها زمان ورزش مورد استفاده قرار می گرفت به همین دلیل نیز به این نام شهرت یافت. این کت ها اجزای مقرون به صرفه ای بودند که آقایان علاوه بر کت های ورزشی مجبور به استفاده از یک کت و شلوار رسمی نشوند.

 

کت بلیزر

کمی رسمی تر از کت سپرت است اما هم چنان به رسمی بودن کت های معمولی نمی رسد. در واقع بلیزرها چیزی مابین رسمی و غیررسمی بودن هستند. بلیزرهایی که ما امروزه می شناسیم ریشه در ۱۸۰۰ دارند زمانی که کاپیتان کشتی جنگی ، از کت های دو دکمه ارتشی سورمه ای برای خدمه خود استفاده کرد در کمال تعجب دید که ملکه ویکتوریا از این لباس خیلی خوشش آمده و در مدت کوتاهی به لباس رسمی تبدیل شد.

 

مدل کت رسمی

رسمی ترین شکل کت بین انواع دیگر کت ها می باشد، ویژگی خیلی بارز آنها این است که باید از شلوارهای پارچه ای برای آنها استفاده کنید. این کت ها ریشه در قرن ۱۸ و اوایل ۱۹ دارد که فشن و مد به اروپا معرفی شد. کت وشلوارهای دامادی بعد از آن معرفی شد که تنها توسط افراد با کلاس بالای جامعه استفاده می شده است.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()