نوشته شده توسط : BMtips

پالتو‌ها و کت‌های خز جزو لباس‌های بسیار گران قیمت است از این رو جایگزین کردن آن‌ها بسیار سخت است. مخصوصا قسمت‌های خز لباس احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد زیرا میزان آسیب پذیری بسیار بالایی دارند. اما درباره این نوع از لباس‌ها می‌توان با نگه داری و مراقبت ویژه، آن‌ها را مانند روز اول شیک و نو نگه داشت. به طور مثال انتخاب کمد لباس تاریک با رطوبت بسیار کم و یا جدا کردن کت و پالتو خزدار از سایر لباس‌ها و پوشاندن آن‌ها با کاور می‌تواند راه‌های مناسبی برای نگه داری باشد. با چی بپوشم همراه شوید تا درباره اصول نگهداری از کت و پالتو‌ خز اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

 خرید پالتو زنانه

انتخاب مکان مناسب برای نگهداری از کت و پالتو‌ خز

پارچه‌های خزدار اگر مدت زمان طولانی به طور مستقیم در مقابل نور خورشید قرار گیرند، ممکن است خراب شوند. از این رو بهتر است از کت و پالتو خزدار در کمدی تاریک که در آن کمتر باز و بسته می‌شود، نگه داری کرد و تا حد امکان این کمد باید از نور خورشید دور باشد.

نگهداری از کت و پالتو‌ خز در مکان‌های خنک

همانطور که قبل‌تر هم گفته شد پارچه‌های خزدار در مکان‌های گرم یا مقابل نور خورشید خراب می‌شوند و طول عمرشان کم می‌شود در نتیجه نگه داری از آن‌ها در مکان‌های خنک مانند اتاقی که دارای کولر است، به خصوص در فصل تابستان، می‌تواند برای نگه‌داری این گونه لباس‌ها بسیار مناسب باشد.

 

 

 نگهداری از کت و پالتو‌ خز در مکان مرطوب پرهیز کنید

رطوبت یکی از عواملی است که به سرعت پارچه‌های خزدار را از بین می‌برد از این رو سعی کنید هرگز کت و یا پالتو خزدار خود را در مکان‌های مرطوبی مانند زیر زمین نگهداری نکنید. علاوه بر این افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند باید از نم گیر برای کمد لباس خود استفاده کنند تا رطوبت محیط را کاهش دهد.

هرگز از خوشبو کننده استفاده نکنید

برخی از افراد در کمد لباس خود از بوگیر و یا خوشبو کننده مخصوص کمد استفاده می‌کنند. این دسته از مواد خوشبو کننده برای کمدهایی که کت و پالتو خزدار خود را نگه داری می‌کنید مناسب نیست زیرا خوشبو کننده‌ها با دریافت رطوبت در هوا بوی خوش تولید می‌کنند و این سبب می‌شود تا پارچه لباس شما که خزدار است به آسانی رطوبت را دریافت کند و همین سبب آسیب می‌شود.

 

اصول نگهداری از کت و پالتو خزدار در کمد

از چوب لباسی مخصوص استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، نحوه آویزان کردن کت و پالتو در کمد است زیرا اگر این کار درست انجام شود کت و پالتو خزدار شما هرگز آسیب نمی‌بیند. از چوب لباسی مخصوصی که فرم اصلی لباس را حفظ کند و وزن آن را بتواند تحمل کند، استفاده کنید.

استفاده از کاور مخصوص لباس

برای کت و پالتو خز دار همیشه از کاور پارچه‌ای استفاده کنید و هرگز از کاور پلاستیکی استفاده نکنید زیرا سبب ایجاد رطوبت می‌شود.

 

از پر کردن کمد لباس پرهیز کنید

پر کردن کمد سبب می‌شود راه تنفسی برای عبور هوا میان لباس‌ها کم شود و از طرفی میزان ساییدگی میان لباس‌ها زیاد می‌شود از این رو برای نگهداری کت و پالتو خزدار باید یک کمد خلوت را انتخاب کنید تا فضای کافی برای نگهداری لباس‌ها داشته باشید.

 

 خرید پالتو مردانه 

آب و هوای منطقه زندگی خود را در نظر بگیرید

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب و هوای گرم و مرطوبی دارد، به خصوص در فصل تابستان، نگهداری از لباس‌هایی چون کت و پالتو خز بسیار سخت است از این رو اگر مکان مناسب بدون رطوبت پیدا نمی‌کنید بهتر است از فروشنده بخواهید تا درباره اصول نگه داری از کت و پالتو خز شما را راهنمایی کند.

اطلاعات آنلاین کسب کنید

امروزه بسیاری از برندهای مطرح لباس دارای وب سایت هستند که جزئیات کامل درباره محصولات خود را برای مشتریان خود مطرح می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید اطلاعات کافی درباره اصول مراقبت از لباس‌های خز و جزئیات مربوط به آن را در وبسایت‌ برند لباس خود به صورت آنلاین را بدست آورید و یا می‌توانید از طریق مشاوره با کارکنان شرکت برند مربوطه به صورت آنلاین در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

تفاوت مام زیر بغل و دئودورانت

عرق کردن واکنش طبیعی بدن برای خنک نگه داشتن خود است اما اگر عرق منجر به خیس شدن همیشگی لباس ما و ایجاد بوی بد بدن گردد، می تواند تبدیل به یک معضل جدی شود.

تفاوت مام و دئودورانت

برای رهایی از بوی بد عرق بسیاری از افراد به سراغ محصولات بهداشتی ضد تعریق می روند و از مام ضد تعریق یا دئودرانت استفاده می کنند. مام ضد تعریق و دئودرانت چه تفاوتی با هم دارند و استفاده از کدام یک بهتر است؟ اگر شما نیز چنین سوالاتی در ذهن دارید، این بخش از دنیای مد را مطالعه کنید.

 

مام یا همان مام زیربغل چیست؟

قطعاٌ نام مام را در بازار بسیار شنیده اید، دئودورانت های تماسی را در بازار به نام مام میشناسند زیرا مام نام اولین برند تولید کننده دئودورانت های تماسی است. آلومینیم و زیرکونیوم اصلی ترین عنصری هستند که در ساخت مام ها بکار میرود که البته غلظت استفاده از این دو عنصر متفاوت است.

آلومینیوم دارای خاصیت از بین برنده میکروب و آنتی باکتریال و ضد قارچ است، به همین دلیل استفاده از مام های حاوی آلومینیوم میتواند باعث از بین رفتن میکروب ها و رفع بوی بد عرق شود.

 

فواید استفاده از مام

بدون شک تعریق برای بدن انسان مفید است اما تعریق بیش از حد سبب می شود ما هر لحظه نگران خیس شدن لباس خود از شدت تعریق یا بو گرفتن بدنمان باشیم و نتوانیم در محیط های عمومی، مانند محل کار یا تحصیل خود آراسته ظاهر شویم به همین سبب برای رهایی از مشکلات ناشی از تعریق زیاد بدنمان ناچاریم از مام استفاده کنیم. استفاده از مام یا دئودرانت مزیت هایی دارد، که عبارتند از:

کنترل تعریق زیاد زیر بغل

در ناحیه زیر بغل غدد ضد تعریق زیاد است. ژنتیک و فعالیت های فیزیکی بدن متفاوت است، به همین دلیل میزان تعریق در بدن افراد مختلف، نیز متفاوت است. اما استفاده از مام باعث می شود غدد تعریق در این ناحیه برای مدت زمان مشخصی از فعالیت باز مانده و بدن تقریبا خشک بماند.

 

جلوگیری از ایجاد بوی بد عرق در بدن

برای جلوگیری از ایجاد بوی بد عرق در بدن استفاده از مام موثر است زیرا این ضد تعریق ها لایه پوششی روی پوست ایجاد می کنند و مانع موقتی عرق کردن می شوند.

جلوگیری از خیس شدن لباس

یکی از فواید مام زیر بغل این است که اجازه نمی دهد لباستان در اثر عرق کردن زیر بغل خیس شود، خیس بودن لباس در اثر تعریق زیاد، خوش تیپی و آراستگی شما را به شدت تحت تأثیر خود قرار می دهد.

نرم و لطیف شدن پوست زیر بغل

برخی از مام های مردانه یا زنانه حاوی موادی هستند که منجر به نرم و لطیف شدن پوست ناحیه زیر بغل در استفاده مکرر می شوند. برخی مام ها تا حدودی سبب روشن شدن پوست زیر بغل می شوند.

 

افزایش اعتماد به نفس

اگر شما همیشه بوی عرق دهید، اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد و دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید و هیچ دوست یا همکاری هم تمایلی برای هم صحبتی با شما نخواهد داشت. مام زیر بغل مانع از عرق ریختن بیش از حد شما در طول روز خواهد شد و به شما اعتماد به نفس بیشتری برای مصاحبت با دیگران خواهید داشت.

امکان استفاده از لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره

افرادی که بیش از حد عرق می کنند، مدام لباسشان خیس می شود و نمی توانند لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره بپوشند زیرا لباس های روشن در اثر تعریق زیاد، زرد رنگ می شوند و لباس های تیره، شوره میزنند. استفاده از مام زیر بغل به علت تعریق کمتر امکان استفاده از لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره را به آنها می دهد.

 

استفاده از مام مناسب چه افرادی است؟

در پاسخ به سوالی که برخی از شما کاربران از دنیای مد نمناک در این مورد داشتید باید بگوییم استفاده از مام برای تمام افرادی که عرق میکنند، مناسب است اما ممکن است افرادی به مام حساسیت داشته باشند، البته حساسیت به این محصول متداول نیست.

بهتر است بعد از چند ساعت از استفاده مام، با آب و صابون نقاطی که از این محصول استفاده کرده اید را بشویید تا از نفوذ این مواد به پوستتان جلوگیری نمایید.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که استفاده از مام ها به علت وجود آلومینیوم را برای بدن خطرناک می دانید به جای مام ها از پودر های گیاهی استفاده کنید و با رعایت بهداشت روزانه و خشک نگه داشتن زیر بغل های خود و استفاده از دستمال های مرطوب که رایحه خوبی دارند از عرق کردن زیاد جلوگیری کنید.

 

دئودورانت چیست؟

دئودورانت نوعی محصول برای کنترل بوی بد ناشی از عرق بدن است. دئودورانت از 15-6% روغن های معطر محلول در الکل ساخته شده است، بنابراین به عنوان ضدعرق کار می کنند.

شما می توانید به جای دئودورانت های شیمیایی از محصولاتی که بدون رنگ مصنوعی و هیپو آلرژیک هستند، استفاده نمایید. کریستال های معدنی که امروزه می توانید به شکل پودر یا اسپری آنها را پیدا کنید، جایگزین طبیعی خوبی برای دئودورانت ها هستند.

 

تفاوت مام زیر بغل و دئودورانت در چیست؟

کار مام ضد تعریق و دئودرانت یکی است اما فرمولاسیون و نحوه عملکردشان با یکدیگر متفاوت است.وظیفه دئودورانت ایجاد بوی خوش در بدن است.

این محصولات آنتی باکتریال از ترکیب روغن معطر، اسانس و الکل به دست می آیند که فرایند عرق کردن را از بین نمی برند و تنها بوی ناخوشایند عرق را از بین می برند اما مام ضد تعریق فرایند عرق کردن را برای مدت کوتاهی قطع می کند و موظف به جلوگیری از ایجاد عرق است. عطر مورد استفاده در مام ها نیز میتواند تا حدی از بو گرفتن بدن بعد از عرق جلوگیری کند.

کدام ضد تعریق مناسب است؟

انتخاب مام یا دئودورانت بستگی به سلیقه فرد دارد. اغلب افراد بیشتر از دئودرانت ها استفاده می کنند زیرا با رطوبتی که دئودورانت ایجاد می کند، مشکلی ندارند وچون دئودرانت به شکل اسپری وجود دارد، استفاده از آن در طول روز بسیار ساده تر است.

افرادی که بیش از حد عرق می کنند، برای جلوگیری از عرق کردن بهتر است از مام های صابونی یا ژل استفاده کنند. در صورت داشتن پوست حساس دئودورانت و مامی را انتخاب کنید که حاوی الکل نباشد.

خرید اینترنتی مام زیر بغل 

نکته مهم در مورد دئودورانت و مام زیربغل

استفاده از دئودورانت و مام های زیربغل معمولی 20 تا 30 درصد از میزان عرق را کاهش می دهد پس اگر بیش از حد عرق می کنید، بهتر است به پزشک مراجعه کرده تا ضد تعریق با فرمولاسیون قوی تری به شما پیشنهاد دهد. در این صورت شما باید برای رفع عرق بدن خود از محصولات پیشرفته تری استفاده کنید.

استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت ارتباطی با سرطان سینه ندارد

استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت ارتباطی با سرطان سینه ندارد، یافته ها حاکی از آن است که ممکن است استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت به علت فرمولاسیون نادرست و تنظیم نبودن PH محصول مشکلات پوستی ایجاد نمایند.

مام و دئودورانت های ضد تعریق حاوی آلومینیوم سرطان زا نیستند و ارتباط علمی بین سرطان و استفاده از این محصولات وجود ندارد. هنگام خرید این محصولات از برندهای معروفی که بهترین مواد را دارا هستند، استفاده کنید و از محصولات ضد تعریق دارای آلومینیوم پرهیز کنید.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

 

خرید کفش عروسی از جمله برنامه های مهم قبل از برگزاری مجالس عروسی است. برخی از عروس خانم ها به راحتی کفش عروس دقت نمی کنند و تصور می کنند که چون کفش عروسی تنها برای یک شب است پس کیفیت و دوام آن اهمیتی ندارد اما کفش عروسی باید مقاوم و با دوام و راحت باشد زیرا بر نحوه راه رفتن عروس در سالن تاثیر زیادی دارد.

خرید کفش عروس

انتخاب کفش نامناسب، موجب به سختی راه رفتن عروس در شب تکرار نشدنی اش می شود و به پاهای او آسیب می رساند تا جایی که لذتی از مراسمش نمی برد. پس برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی قبل از خرید کفش عروسی به چند نکته مهم دقت داشته باشید.

 

به پاشنه کفش توجه کنید

یکی از مهم ترین ویژگی های کفش عروس که باید به آن توجه نمود ، اندازه پاشنه آن است . کفش ها یا صندل های پاشنه بلند بسیار جذاب هستند اما شما قرار است این کفش را چندین ساعت به پا داشته باشید و با آن راه بروید بنابراین باید به پاشنه آن توجه نمایید.

کفش هایی با پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر شیب کف زیادی دارند و همین باعث ایجاد درد در انحنای پا می شود پس کفش هایی با پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر نخرید .

اگر هم همیشه کفش پاشنه بلند 3 یا 5 سانتی متری می پوشید، روز عروسی نیز بهتر است کفشتان همین اندازه باشد زیرا این روز زمان مناسبی برای تجربه های جدید نیست و توصیه می شود روال زندگی تان را دنبال کنید.

دقت کنید پاشنه کفش باید به گونه ای باشد که اختلالی در راه رفتن ایجاد نکند ، آن هم در مجلسی که تمام مهمانان چشم به عروس دوخته اند. هنگام انتخاب کفش پاشنه دار به نکات زیر دقت کنید:

• پاشنه را متناسب با قد لباس انتخاب کنید ، اگر پاشنه کفش شما با قد لباس هماهنگی نداشته باشد ، لباس کوتاه تر از معمول به نظر می رسد.

• در انتخاب کفش پاشنه بلند حواستان به قد داماد باشد تا قدتان از داماد خیلی بلند تر نشود ، اگر با داماد تقریبا هم قد هستید ، کفش هایی با پاشنه بسیار کوتاه یا حتی انواع کفش های سفید بی پاشنه بخرید.

• اگر اختلاف قدی زیادی با داماد ندارید ، برای لباس عروس بلند و دنباله دار از کفش های تخت و پاشنه کوتاه استفاده کنید زیرا لباس های عروسی به قدری بلند هستند که در شب عروسی کمتر کسی کفش شما را می بیند.

کفش لژ دار بخرید

لباس های عروس آنقدر بلند هستند که کمتر کسی معمولا می تواند مدل کفش شما را ببینند پس به فکر خرید کفشی ساده و راحت باشید. اگر اختلاف قدتان با داماد زیاد است به جای خرید کفش پاشنه نازک و بلند ، همانطور که دنیای مد نمناک توصیه میکند بهتر است به دنبال کفش های پاشنه بلندی باشید که لژ یکسره دارند.

این کفش ها نسبتا راحت تر هستند و فشار کمتری به پا و کمرتان وارد می کنند. کفش های جلوبازنیز یکی از گزینه های مناسب انتخاب کفش هستند زیرا انگشتان پنجه پای شما را فشار نمی دهند.

به کف کفش توجه کنید

هنگام خرید کفش نباید تنها به ظاهر آن توجه نمود بلکه باید در کنار ظاهر به کف آن هم نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که پاشنه ها استحکام زیادی دارند. کف کفش نباید کامل صاف باشد و باید شیارهایی داشته باشد تا هنگام راه رفتن در سالن لیز نخورید.

لباس عروسی بلند و چند لایه و پف دار است و تا حدودی سنگین است و راه رفتن عادی شما را با مشکلاتی روبرو می کند. بنابراین از استحکام کفش و لیز نبودن کف آن مطمئن شوید.

به راحتی کفش توجه کنید

یک کفش ناراحت در روز عروسی که باید حسابی جنب و جوش داشته باشید، شما را عذاب می دهد به صورتی که دوست دارید در همان لحظه فشتان را از پا در آورید و کفش راحتی بپوشید.

پس هنگام خرید کفش به راحتی کفش نیز توجه کنید و دقت کنید که کفشتان تنگ نباشد و به انگشت ها یا پشت پاشنه فشار وارد نکند تا بتوانید به راحتی در مجلس عروسی فعالیت داشته باشید.

 

دنبال کفش های ارزان نروید

اگر فکر می کنید کفش عروسی تنها برای یک شب است پس کیفیت و دوام آن اهمیتی ندارد در اشتباهید . کفش عروسی باید مقاوم و با دوام و نرم و سبک باشد تا راه رفتن با آن به راحتی انجام شود.

معمولا کفش های گران قیمت کیفیت بهتری دارند اما برخی از عروس ها چون قرار است یک شب کفش را بپوشند، کفش ارزان قیمت می خرند. شما می توانید در صورت اقدام زود هنگام برای خرید کفش ، در حراجی های آخر فصل برندهای معروف کفش خوبی را با قیمت ارزان تر پیدا کنید پس خرید کفش را به روزهای آخر موکول نکنید.

اگر کفش شما خوب و راحت باشد می توانید در مهمانی های بعد از ازدواج هم از آن استفاده کنید.

جنس کفش عروس مهم است

برای اینکه کفش عروس شما راحت و انعطاف پذیر باشد باید یک کفش با کیفیت مناسب مثل کفشی با جنس چرم که از از مواد طبیعی و با کیفیت ساخته شده اند ، بخرید تا مدت طولانی تری بتوانید با آن بایستید و راه بروید.

اگر برایتان راحتی کفش مهم است به جای کفش های چرمی می توانید به سراغ ابریشم و ساتن برای رویه کفش بروید چون نرم تر هستند و به سرعت حالت پا را می گیرند تا احساس راحتی بکنید.

همچنین می توانید تکه ای از پارچه لباس عروس تان را به کفاش بدهید تا با همان پارچه، رویه کفش لباس عروس تان را بدوزد. 

به رنگ کفش عروس دقت کنید

خرید لباس زنانه ارزان

رنگ کفش شما باید لباس عروسی تضاد زیادی نداشته باشد پس تکه ای از پارچه لباس را همراه ببرید تا همرنگ لباستان کفش را انتخاب کنید.

اگر رنگ لباس عروسی شما سفید است باید بدانید رنگ سفید طیف گسترده ای دارد و بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که به رنگ لباس شما نزدیک باشد اما لازم نیس خیلی وسواس به خرج بدهید زیرا شما می توانید رنگ کفشتان را با نگین های لباس یا رنگ لاکتان ست کنید. یادتان باشد که راحتی کفش مهم تر از رنگ آن است.

اگر لباس عروسی تان سفید است و نگین های کار شده دارد می توانید آن را با کفش های سفید یا نقره هماهنگ کنید. در مورد لباس های نباتی یا شیری به سراغ کفش های کرم یا طلایی بروید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

برای شروع هر موفقیت و گام بزرگی در زندگی نیازمند رعایت نکاتی هستیم. مصاحبه کاری از آن مراحلی در زندگی است که اگر برای شغلی باشد که برای ما اهمیت دارد باید دقت زیادی روی آن داشته باشیم.

زیرا همانطور که می‌دانید استایل و ظاهر افراد درصد زیادی از باور کارفرمایان را در روز مصاحبه به خود اختصاص می‌دهند.

کت و شلوار 

برای شغل های اداری

یک کت و شلوار خوب در مصاحبه کاری اجازه حرکت جسورانه را به شما می دهد و اعتماد به نفس‌تان را بالا می‌برد.
هم چنین می‌تواند با عریض تر نشان دادن شانه ها و اندامتان هیکل مردانه تری ایجاد کند.
به ویژه زمانی که برای کار در شرکت های بزرگ می‌خواهید اقدام کنید.
امن ترین انتخاب برای کت و شلوار ، یک رنگی طوسی و خاکستری است.
برای انتخاب پیراهن مردانه هم آسان ترین آنها سفید است.
بخش مهمی از کت و شلوار آستین کت است.
آستین کت گشادی که روی دست می‌‍افتد می‌تواند استایلتان را نابود کند.

یکی دیگر از گزینه های شیک برای روز مصاحبه کاری ، کت و شلوار سورمه ای است.

رنگ سورمه‌ای اغلب رنگ سازمانی لباس‌های شرکت‌های بزرگ است و با پوشیدن این رنگ ، موقعیت شناسی خوب خود را نشان خواهید داد.

مصاحبه کاری

 

برای شغل های خلاقانه

همه ی محل‌های کار نیاز به کت و شلوار ندارند.

به ویژه در صنایع و شغل های خلاق مانند معماری، طراحی، دیجیتال مارکتینگ و …یا حتی اگر باز تمایل داشتید که کت و شلوار بپوشید آزادی عمل بیشتری در انتخاب طرح و رنگ دارید.
برای این مشاغل باید رویکرد متفاوتی در استایل دنبال کنید.
دقیقا در این مشاغل برعکس، باید لباس‌هایی بپوشید که خلاقیت شما را نشان دهد.
با طرح ها بازی کنید و می‌توانید از کت های اسپرت طرح دار، جین تیره، دستمال گردن و … استفاده کنید.

در کنار لباس ها خرید اکسسوری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای مشاغل اداری به یک ساعت مچی اکتفا کنید و اما برای مشاغل خلاقانه می‌توانید از دستبندهای مردانه گوناگون نیز طبق استایل خود استفاده کنید.

یکی دیگراز ضرورت های مصاحبه کاری مرتب بودن مو و ریش است.
اما دقت کنید که در این موقعیت از ژل و واکس مو به میزان زیادی استفاده نکنید.
هرچه موهای ساده تری داشته باشید قطعا مناسب تر است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

خرید کت اسپرت

کت های اسپرت کمتر ساختاریافته و جز لباسهای راحت محسوب می شوند.چند دهه پیش، این کت ها تنها زمان ورزش مورد استفاده قرار می گرفت به همین دلیل نیز به این نام شهرت یافت. این کت ها اجزای مقرون به صرفه ای بودند که آقایان علاوه بر کت های ورزشی مجبور به استفاده از یک کت و شلوار رسمی نشوند.

 

کت بلیزر

کمی رسمی تر از کت سپرت است اما هم چنان به رسمی بودن کت های معمولی نمی رسد. در واقع بلیزرها چیزی مابین رسمی و غیررسمی بودن هستند. بلیزرهایی که ما امروزه می شناسیم ریشه در ۱۸۰۰ دارند زمانی که کاپیتان کشتی جنگی ، از کت های دو دکمه ارتشی سورمه ای برای خدمه خود استفاده کرد در کمال تعجب دید که ملکه ویکتوریا از این لباس خیلی خوشش آمده و در مدت کوتاهی به لباس رسمی تبدیل شد.

 

مدل کت رسمی

رسمی ترین شکل کت بین انواع دیگر کت ها می باشد، ویژگی خیلی بارز آنها این است که باید از شلوارهای پارچه ای برای آنها استفاده کنید. این کت ها ریشه در قرن ۱۸ و اوایل ۱۹ دارد که فشن و مد به اروپا معرفی شد. کت وشلوارهای دامادی بعد از آن معرفی شد که تنها توسط افراد با کلاس بالای جامعه استفاده می شده است.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

چگونه از رنگ های خنثی استفاده کنیم؟

چرخه ی رنگ به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم از ترکیب رنگ های متفاوت بی شمار رنگ بسازیم. اما رنگ هایی که ترکیبی از سه رنگ یا بیشتر هستند چطور ؟! رنگهای خنثی.

رنگ های خنثی می توانند مشکی، سفید، خاکستری و قهوه ای باشند. آن ها زرد، آبی و قرمز همه را درون خود دارند. آن ها چرخه ی رنگی را می شکنند زیرا در طیف چرخه ی رنگ قرار نمی گیرند. به همین دلیل است که به سادگی می توانند مکمل هر رنگی که شما انتخاب می کنید قرار بگیرند.

فروشگاه آنلاین لباس

چگونه رنگ ها به خوبی با هم ترکیب می کنند؟

بزرگترین قانون در نظریه ی رنگ ها این است که رنگ های متفاوت بر هم اثر متفاوتی می گذارند. مثلا رنگ بنفش و قرمز را کنار هم تصور کنید، در این حالت بنفش، آبی تر بنظر می رسد. اما اگر بنفش را کنار آبی قرار دهید، بنفش قرمز تر بنظر خواهد رسید. یا اگر یک صندل هلویی رنگ داشته باشید در کنار لباس قرمز، بیشتر نارنجی به نظر می رسد. اما در کنار رنگ نارنجی، صورتی مایل به قرمز بنظر می رسد. این موضوع کنار رنگ های خنثی نیز مصداق دارد. اگر سفید و بنفش را کنار هم ست کنید، رنگ بنفش باعث می شود که بخش هاله ی زرد رنگ سفید از بین برود. اگر خواستید که سفید مایل به آبی داشته باشید ان را با بنفش ست کنید. به همین دلیل زمانی که رنگ ها را با هم ست می کنید هدف خود را در نظر بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

کفش کتانی دانشجویی

بسیاری از خانم‌ها و آقایان یک جفت کفش را با قیمت بالا می‌خرند، اما وقتی یک بار با آن مسافت کوتاهی را راه می‌روند، برای همیشه با آن کفش خداحافظی می‌کنند و در نتیجه خاک‌خورده و بی‌مصرف در کمد باقی می‌ماند. به نظر شما یک کفش چه مشکلاتی می‌تواند داشته باشد که آن را کنار می‌گذارید؟ یا ممکن است در خرید کفش با چه مشکلاتی روبه‌رو شوید؟

خرید نیم بوت مردانه

  1. چه سایز کفشی مناسب پای شما است؟
    انتخاب نادرست سایز کفش یک اشتباه رایج میان خانم‌ها و آقایان است. بیشتر مردم کفش خود را با یک سایز اشتباه می‌خرند و باعث می‌شود پای‌شان زخم شود یا تاول بزند. مسلما شما دوست ندارید که یک اتفاق ناگوار برای پاهایتان بیافتد تا به این قلب دوم بدن آسیب برسد.
    هنگامی که یک کفش نو به پا می‌کنید، حرف‌های کفش فروش را از یک گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون بریزید. هیچ کفشی از عرض یا طول جا باز نمی‌کند و هیچ کفش بزرگی با یک کفی، متناسب و سایز پای شما نمی‌شود. اگر کمی با کفش بزرگ یا کوچک‌تر از سایز پای خود راه بروید، پس از مدتی پایتان تاول می‌زند یا از پایتان خارج می‌شود.
    همان ابتدا به مدت یک دقیقه با کفش نو راه بروید. اگر هرگونه ناراحتی در پا یا مچ پایتان احساس کردید، قید خرید کفش را بزنید. حتی اگر آن کفش مورد علاقه‌تان باشد، هیچ‌گاه نمی‌توانید آن را بپوشید. از این رو، این کفش یک گوشه باقی می‌ماند و خاک می‌خورد.
  2. چرا پس از مدتی در کفش اسپرت احساس ناراحتی می‌کنیم؟
    ما گمان می‌کنیم هرچه با یک کفش راه برویم، کفش راحت‌تر می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد طول عمر یک کفش اسپرت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر است. به بیان دیگر شما می‌توانید با یک کفش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر راه بروید. از این جهت، پس از مدتی استاندارد کفش از بین می‌رود.
    بهترین زمان برای خرید یک کفش اسپرت جدید زمانی است که:
    • شما احساس راحتی در کفش قدیمی‌تان نمی‌کنید.
    • کفش بزرگ شده و پایتان از آن خارج می‌شود.
    • رویه کفش پاره شده است.
    • کف کفش اسپرت شکسته یا پاره شده است.


:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BMtips

دنیای عطر و ادکلن، یک دنیای بسیار عجیب و شگفت انگیز است.

عطر گل و گیاه، همواره به انسان آرامش می دهد و اکنون شما می توانید ترکیبی از روایح را از طریق عطر، در اختیار داشته باشید. عطر به راحتی می تواند رازهای زیادی از شخصیت شما را فاش کند اما حتما این سوال برای شما پیش می آید که چگونه این اتفاق می افتد؟ زمانی که به یک فروشگاه عطر می روید تا عطر مردانه یا عطر زنانه، بسته به اینکه ما طبیعتا چه طبع و گروه بویایی را دوست داریم، به صورت ناخودآگاه به سمت برخی از عطرها کشیده می شود. عطرها تعیین کننده سطح انرژی شما، اعتماد به نفس، درون یا برون گرا بودن و... هستند. بنابراین لازم است با معیارهای انتخاب عطر آشنا شوید؟

نکات مهم در انتخاب عطر مردانه و عطر زنانه

برای فروشگاه عطرآوا این موضوع بسیار مهم است که مشتریان بتوانند بهترین عطر را متناسب با شخصیت خود انتخاب نمایند. به همین دلیل ما علاوه بر ارائه بهترین عطرهای مردانه و زنانه از برندهای معروف، مطالب آموزشی را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا در انتخاب عطر به شما کمک کرده باشیم. عزیزان توجه داشته باشید برای خرید  عطر مردانه و  عطر زنانه، باید چند نکته را به خاطر داشته باشید:

رایحه عطر

همانگونه که می دانید عطرها از چند رایحه مختلف تشکیل شده اند. چهار بوی اصلی در عطرها شامل بوی چوب و ادویه، بوی گل و میوه، بوی خنک و بوی خاورمیانه ای است. اما اگر در فروشگاه عطر ما تمامی محصولات را بررسی نمایید، مشاهده خواهید کرد که هر کدام ا عطرها، در یک گروه بویایی خاص قرار گرفته اند. به این دلیل که در هر عطر، یک از گروه های بویایی که ذکر شد، غالب می شود. لذا در زمان خرید از فروشگاه عطرآوا، شما به راحتی می توانید متوجه شوید هر عطر در کدام گروه بویایی قرار دارد.

طبع عطر

قبل از اینکه عطری را انتخاب کنید، ملاحظه کنید آیا عطر خنک یا گرم است. عطر انتخابی از این نظر باید با فصل سال تطابق داشته باشد. در ابتدای مقاله گفته شد که عطرها، حسی را به شما و اطرافیان القا می کنند. بریا مثال عطر گرم، احساس گرما به شما می دهد. انتخاب آن د فصل تابستان، اشتباه محض است چون حس گرما را در وجود شما بیشتر خواهد کرد. در فروشگاه عطرآوا، مشخص کرده ایم که هر کدام از عطرها در کدام گروه قرار گرفته اند.

عطر رسمی یا غیر رسمی؟

تفاوتی نمی کند می خواهید عطر مردانه بخرید و یا در فکر انتخاب یک عطر زنانه هستید. به هر حال شما باید به این موضوع توجه کنید که عطر باید با زمان کاربرد، تطابق داشته باشد. به این معنا که عطر محل کار با عطر مهمانی، کاملا تفاوت دارد. در محل کار باید از عطرهایی استفاده شود که رایحه ملایم و صمیم دارند چون پخش شدن این رایحه در فضای کار، حس همدلی و مهربانی را بین کارمندان و ارباب رجوع بیشتر می کند. آیا می خواهید به یک جلسه مهم و یا قرار عاشقانه بورید؟ آیا می دانید در این قرارها به هیچ عنوان نباید عطر تند، تلخ و گرم استفاده کنید؟ چون باعث احساس تند میان طرفین خواهد شد. به هر حال عمده مردم اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. لذا زمانی که شما به سایت فروشگاه عطرآوا مراجعه می کنید، این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت آنلاین، از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

عطر مناسب سن

شما چند سال سن دارید؟ بله درست است. شما باید در زمان خرید عطر، به سن خود و یا کسی که قرار است عطر را به او هدیه دهید، توجه کنید. افراد کم سن و سال، باید عطرهای ملایم، خنک، میوه ای و گلی بروند. این رایحه ها بسیار سبک بوده و فرد را شاداب و پرانرژی نشان می دهند و افراد جوان نیز بشاش و با طراوت تر هستند. اما رایحه های ادویه ای و چوبی، مناسب افراد با سن بالاتر است.

انتخاب عطر مناسب با سلیقه فردی

توجه داشته باشید که عطر دقیقا بیان کننده حس و حال شما هستند و افراد با شنیدن این رایحه به خوبی می توانند شما را قضاوت کنند. بنابراین نباید برای انتخاب عطر سرسری عمل کرد و یا تنها به توصیه دوستان و آشنایان، عطری را خرید. در این مورد حتما باید براساس سلیقه و احساس خودتان عمل کنید تا اطرافیان به خصوص کسانی که اولین برخورد را با شما دارند، به شناخت درستی نسبت به شما برسند.

مشاوره انتخاب عطر مناسب

درست است که خرید عطر از هر نوعی، سلیقه ای است اما به شما توصیه می کنیم از یک مشاور توانمند کمک بگیرید. در هر فروشگاه عطر، کارشناسان توانمندی حضور دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. در فروشگاه عطرآوا نیز چنین شرایطی برای شما عزیزان فراهم شده است. ما هر گونه اطلاعات که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهیم.

ماندگاری بالای عطر

از دیگر مواردی که در زمان خرید عطر باید به آن توجه داشته باشید، میزان ماندگاری عطر و قدرت پخش ان در محیط است. هر اندازه ماندگاری عطر بالاتر باشد، نیاز به تجدید آن نخواهد بود. به هر حال در مدت زمان چند ساعتی که در مهمانی، محل کار و.. هستید، این عطر به خوبی باقی مانده و رایحه آن کم نمی شود. از سویی دیگر عطر باید قدرت پخش بالایی داشته باشد. وقتی کمی از عطر را به پوست بدن خود اسپری کرده و وارد جلسه یا مهمانی می شوید، بوی عطر باید در تمام فضا پخش شده و نسبت به سایر عطرهایی که در محیط وجود دارد، غالب باشد. لذا در زمان خرید عطر، حتما به این مسئله توجه کنید. در فروشگاه عطرآوا در مورد تمامی عطرهایی که ارائه شده است، درجه ماندگاری و پراکنش عطر در فضا مشخص شده است. کافی است اطلاعات مربوط به هر کدام از عطرها را با دقت بررسی نمایید.

کیفیت مناسب عطر

برخی از افراد گمان می کنند هر عطری هر اندازه گران قیمت تر باشد، باکیفیت تر بوده و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اما این تصور کاملا غلط است. توجه کنید که همه فروشگاه ها، عطرهای اصل و مناسب عرضه نمی کنند. بهتر است قبل از هر چیز لازم است سابقه کاری فروشگاه مربوطه را بررسی نمایید. فروشگاه عطرآوا عطرهای اصل از برترین برندهای جهانی عرضه می کند. ما تعهد داریم که مشتری به ازای هزینه ای که پرداخت می کند، بهترین عطر را داشته باشد.

پر شدن مشام در زمان خرید عطر

یکی از اشتباهاتی که اغلب افراد در زمان خرید عطر مرتکب می شوند این است که با دیدن تعداد زیادی از عطرها در فروشگاه عطر، وسوسه می شوند همه را تست کنند. در این صورت حس بویایی شما دچار خطا شده و نمی تواند به درستی عمل کند.

 

آلرژی به عطر

عزیزان توجه داشته باشید اگر تاکنون عطری استفاده کرده اید که به آن آلرژی داشته اید، به ترکیبات موجود در آن دقت کنید. آلرژی پوستی می تواند به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در عطر باشد که با برخی از پوست ها، سازگار نیست. زمانی که قرار است مجددا عطری بخرید، حتما دقت داشته باشید ترکیبات هر کدام از عطرهای مورد انتخاب خود را بررسی کنید. البته کافی است به فروشندگان در فروشگاه عطر این موضوع را اطلاع دهید تا در خرید به شما کمک کنند.

 



:: برچسب‌ها: عطر , عطر مردانه , عطر زنانه , خرید ادکلن مردانه , خرید ادکلن زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()