خواص ارده و عسل برای بارداری
نوشته شده توسط : BMtips

خواص ارده و عسل برای بارداری

اگر می‌خواهید یک غذا یا میان وعده پرانرژی برای خود تهیه کنید، ترکیب ارده و عسل را فراموش نکنید. بسیاری از خانم‌ها در دوران بارداری با کمبود انرژی و افزایش ضعف بدن مواجه می‌شوند که این انرژی باید از طریق غذاهای مفید فراهم گردد.

ارده کنجد یک منبع انرژی مفید است که تنها مصرف یک قاشق از آن، شامل ۹۰ کالری (انرژی) خواهد بود و انرژی مورد نیاز بدن را به صورت قابل توجهی فراهم می‌سازد. همچنین عسل، قند طبیعی و مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند. در نتیجه ترکیب ارده و عسل برای افزایش انرژی مناسب خواهد بود.

ارده به دلیل ویتامین و مواد معدنی مفیدی که دربر دارد، به افزایش و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک بسزایی می‌کند. همچنین عسل نیز از گذشته تا به امروز به عنوان یک دارو برای افزایش سیستم ایمنی بدن مصرف می‌شود. معمولاً خانم‌های باردار در ۹ ماه بارداری، سیستم ایمنی ضعیف‌تری نسبت به دیگران دارند، بنابراین مصرف ارده و عسل برای بارداری و بهبود سیستم ایمنی اهمیت بسیاری خواهد داشت.

عسل خاصیت ضدعفونی برای بدن دارد. در واقع اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید یا دچار عفونت‌های متعدد می‌شوید، مصرف ارده و عسل به افزایش و بهبود سیستم ایمنی بدنتان کمک بسزایی می‌کند. به همین دلیل به بسیاری از خانم‌های باردار توصیه می‌شود که مصرف ارده و عسل برای دوران بارداری را فراموش نکنند.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: