راهنمای انواع لباس بچه گانه جدید با استایل های دخترانه و پسرانه
نوشته شده توسط : BMtips

 

خرید انواع لباس بچه گانه جدید می تواند بسیار هیجیان انگیز باشد مخصوصا برای کسانی که تازه بچه دار شده باشند و تجربه زیادی در خرید لباس بچگانه نداشته باشند، فروشگاه های آنلاین پر زرق و برق مکان های خیلی جذابی برای گشت و گذار والدین هستند، والدین و یا کسانی که تازه بچه دار شده اند مدام نگران خرید لباس برای کودکشان هستند.

چون کیفیت در خرید لباس برای کودکان بسیار حائز اهمیت هست چرا که پوست کودکان بسیار حساس است و ممکن است در اثر بافت نامرغوب لباس پوست کودک آسیب ببیند و به همین دلیل جهت خرید لباس های بچه گانه جدید از برند اصل و مناسب هر فصل برای کودک توصیه میشود.

انواع لباس بچه گانه جدیدا
نواع لباس بچه گانه جدید

انواع لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه چه ویژگی هایی دارد؟

همانگونه که همه ما می دانیم خرید انواع لباس بچه گانه دردسر های زیادی را دارد جنس و مدل لباس خیلی مهم است و باید به گونه ای باشد که هیچگونه آسیبی به جسم و روح بچه وارد نشود، جنس پارچه نباید الیاف مصنوعی باشد چون باعث ایجاد حساسیت پوستی در کودکان میشود و باید جنس بسیار نرم و راحتی داشته باشد.

در خرید لباس های بچه گانه رنگ تأثیر بسیاری زیادی در روحیه کودک میگذارد پس اجازه بدهید کودک شما با روحیه ای شاد رشد کند، از رنگ های شاد و خوشگل انتخاب کنید و حتما هم از مدل هایی که بسیار راحت و انعطاف پذیر است استفاده کنید.

1: تیشرت های بچه گانه

تی شرت ها یکی از انواع لباس بچگانه دخترانه و پسرانه میباشد که دارای طرفداران زیادی است و برای کودکان رده سنی ۲ سال به بالا استفاده میشود. تی شرت ها انواع مختلفی دارند از جمله تی شرت های آستین کوتاه، تی شرت های آستین بلند و پولوشرت ها، اگر میخواهید برای فرزندتان نوعی لباس مناسب در فصل بهار و تابستان انتخاب کنید بهترین گزینه برای شما انواع تی شرت های بچه گانه میباشند.
انواع تیشرت هارا میتوان برای دخترها با یک دامن یا شلوار ست کرد و برای پسر ها میتوان آن را با شلوار یا شلوارک جین ست کرد.

انواع تیشرت بچگانه دخترانه و پسرانه
انواع تیشرت بچگانه دخترانه و پسرانه

نکات مهم در خرید تی شرت بچگانه

خرید تی شرت های بچه گانه لازم به دقت زیادی دارد برای خرید تی شرت بچه گانه در رده سنی ۲ تا ۶ سال از رنگ های شاد و نوک مدادی استفاده کنید و تا می توانید بیشتر روی جنس های پنبه ای تمرکز کنید، چون پاک کردن لکه روی آنها راحت تر میباشد، جنس های پنبه ای هم خنک و هم سبک تر نسبت به جنس های دیگر میباشد، برای لباس هایی که برای فصل گرم استفاده میشود بیشتر به دنبال جنس پارچه های پنبه ای باشید.

تیشرت سبز و بنفش طرح دار پسرانه
تیشرت سبز و بنفش طرح دار پسرانه

2: انواع شلوار بچگانه

مدل های زیادی شلوار بچگانه وجود دارد از جمله شلوار راحتی، شلوار مجلسی، شلوار اسپرت و …. که میتوان با ست کردن انواع تیشرت ها و پیراهن ها بهترین و زیباترین نوع پوشش را برای فرزند های خود در فصول مختلف و در هر جای و مکانی انتخاب کنید.

استایل شلوار لی پسرانه جذاب
استایل شلوار لی پسرانه جذاب

شلوار راحتی بچگانه

همه ما انسان ها از ابتدا یعنی از نوزادی تا آخر عمر به شلوار راحتی نیازمندیم، شلوار های راحتی بچه گانه جنس های مختلفی دارند اعم از پارچه ای، کتان، جین، کنف، حوله ای، نخی پشمی و…. که هر کدام مناسب فصل خاص خودش است. بطور مثال نمی توان از شلوار پشمی در فصل تابستان استفاده کرد.

شلوار و لباس راحتی بچگانه
شلوار و لباس راحتی بچگانه

همان طور که میخوانید شلوار راحتی بچه گانه اسمی راحت دارد و نباید تصورمان از این نوع شلوار تنگ و اندامی باشد، شلوار های راحتی بچه گانه معمولا کمر کش هستند و از قسمت ران تنگ نیستند و به راحتی پوشیده میشود  کودک احساس آزادی و راحتی را در این نوع از شلوار حس میکند، در ادامه 2 نوع شلوار بچه گانه را به شما معرفی میکنیم.

شلوار راحتی بچگانه جدید با رنگ نارنجی
شلوار راحتی بچگانه جدید با رنگ نارنجی

شلوار جین بچه گانه

شلوار های جین یکی از محبوب ترین شلوار های بچگانه محسوب میشوند، نکته مهمی در خرید شلوار بچه گانه جین هست آن هم سایز بندی آن است که اگر خیلی تنگ باشد برای کودک آزار دهنده است. شلوار جین به دلیل کشش کم باید راحت باشد تا کودک بتواند فعالیت های کودکانه اش را انجام دهد، شلوار های جین را میتوانید با پیرهن ،تی شرت، یا دو بنده ست کرد و از استایل به روز بچه لذت برد.

شلوار لی بچه گانه پسرانه آبی
 
 
شلوار لی بچه گانه پسرانه آبی
شلوار جین پسرانه رنگ روشنشلوار جین پسرانه رنگ روشن

شلوار کتان بچه گانه

شلوار های کتان هم یکی از انواع لباس بچه گانه جدید هستند این شلوار ها به عنوان بخشی از استایل روزمره استفاده میشود که هنگام خرید میتوانید برای استفاده در مهد کودک یا مهمانی ها بر تن کودک خود بپوشید، شلوار های کتان، شلوار های راحتی هستند که کودک میتواند خودش از پس پوشیدن آن برآید.

شلوار کتان بچه گانه مشکی و رنگی
شلوار کتان بچه گانه مشکی و رنگی

3: دامن بچه گانه

یکی از پر طرافدار ترین انواع لباس بچه گانه برای دختران دامن است، پوششی که زیبایی دختران را چند برابر میکند دامن میباشد و معمولا دختران هم چون احساس راحتی در دامن میکنند به خرید این پوشاک تمایل بیشتری نسبت به پوشش های دیگر نشان می دهند.

دامن ها را میتوان با بلوز ها، تاپ ها، شومیزها، و… ست کرد و تیپ زیبایی را برای دختران کوچک به وجود آورد. نکته ی مهمی اینجاست که برای دختر بچه ها دامن های بلند تهیه نکنید زیرا مانع حرکت کودک میشود.

ست تاپ و دامن بچه گانه
ست تاپ و دامن بچه گانه
دامن دخترانه رنگی
دامن دخترانه رنگیتاپ و دامن بچه گانه چهارخانه
تاپ و دامن بچه گانه چهارخانه
 
فروشگاه آنلاین لباس




:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: