انواع صندل های زنانه
نوشته شده توسط : BMtips

صندل‌های انگشتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تابستان

صندل های زنانه

صندل های وج (Wedge) که در ایران به صندل‌های انگشتی معروف هستند، با پوشش انگشت شصت پا مشخص می‌شوند و معمولا تخت و بدون پاشنه هستند؛ هرچند که انواع پاشنه‌دار آن‌ها نیز وجود دارد. جنس آن‌ها ممکن است چرمی، ابری یا انواع دیگر باشد اما مشخصۀ همه آن‌ها یکی است.

این نوع صندل بخصوص برای استایل بوهو مناسب است و با یک کلاه بزرگ تابستانی، مانتوی زنانه پر نقش و نگار نازک و یک پیراهن با رنگ روشن ترکیبی ایده‌ال را به وجود می‌آورد.

صندل دخترانه لژدار، مد سال ۲۰۲۱

صندل های دخترانه شیک

یکی از مدهای راحت و جالب سال ۲۰۲۱ که ترند آن از سال گذشته ادامه دارد، صندل‌های لژدار است که بیشتر استایل دخترانه و اسپرت دارند اما از صندل‌های زیبای زنانه نیز به حساب می‌آیند که تا حدی به کفش‌های اسپرت شباهت دارند؛ با این تفاوت که معمولا صندل‌های لژ در قسمت‌هایی باز است اما همه آن‌ها لژهای راحتی دارد که معمولا از مواد لاستیکی و به صورت پاشنه یکسره ساخته می‌شوند.

خرید کفش زنانه

صندل پاشنه بلند برای یک تابستان داغ

انواع صندلهای زیبا زنانه و دخترانه پاشنه بلند

یکی از پرطرفدارترین صندل‌های زیبای زنانه و دخترانه، بدون شک صندل‌های پاشنه‌دار است. این نوع صندل‌ها با شکل ظریف و زیبایی که دارند، بیشتر زوایای زنانه افراد را نشان می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال درخشیدن در یک مهمانی یا دورهمی عصرانه در یک بعد از ظهر گرم تابستانی هستید، این مدل صندل پاشنه بلند همان چیزی است که دقیقا نیاز دارید.

صندل بند دار زنانه و دخترانه شیک

این نوع صندل‌ها، همانطور که از نامشان پیداست با نخ‌هایی دور پا محکم می‌شوند و هدف این است که تا حد امکان قسمت‌های بیشتری از پا را در معرض هوا قرار بدهند تا خنک بمانند. صندل‌های معمولا بند دار تخت هستند و اگر تا زیر زانو ادامه داشته باشند، به آن‌ها صندل‌های رومی هم گفته می‌شود که در استایل بوهو طرفداران زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد صندل‌های بنددار به مقاله‌ بانی‌مگ در این زمینه مراجعه کنید.

صندل گلادیاتور، مخصوص خانم‌های محکم!

انواع صندل های تابستانه زنانه

صندل‌های گلادیاتور و بنددار شباهت‌هایی با هم دارند اما اساسا دو نوع متفاوت هستند. هر دو معمولا از بالای مچ تا زیر زانو ادامه پیدا می‌کنند اما در حالی که صندل بنددار تنها توسط پیچیده‌شدن بندها دور پا محکم می‌شوند، صندل‌های گلادیاتور دارای سگک‌های متعدد هستند و معمولا با زیپی که پشت پا تعبیه شده‌ است، بسته می‌شوند. جالب است که این مدل صندل امروزه کاربردی زنانه دارد و با این که اغلب بدون پاشنه‌ است اما گاهی هم می‌توان مدل‌ صندلهای زنانه ای را به این شکل اما با پاشنه‌های بلند مشاهده کرد.

صندل کنفی از زیبایی‌های بی‌پایانِ تابستان

صندل کنفی لژدار

صندل‌ های کنفی که حتی به صندل های حصیری هم معروف شده‌اند، جزو انواع پرطرفدار صندل دخترانه جدید به شمار می‌آیند. ردپای این نوع پاپوش‌های جذاب و زیبا را مانند صندل‌های گلادیاتوری می‌توان در طول تاریخ مشاهده کرد.

صندل های زیبای شیشه ای

صندل شیشه ای زنانه و دخترانه

صندل‌های شیشه‌ای، پاشنه‌ای شفاف دارند و همین، دلیل جذابیت بی‌حد و حصر آن‌هاست. البته صندل شیشه‌ ای تنها به داشتن پاشنه‌های شفاف خلاصه‌ نمی‌شود و ممکن است رویه‌ای از جنس طلق داشته باشند که این نوع صندل هم جذابیت زیادی به استایل شما خواهد داد. این مدل صندل ناخودآگاه ما را به یاد داستان‌های پریان می‌اندازد و به تیپ شما وجهی رویایی می‌بخشد.

صندل های جلوبسته، از میولز تا اسلیپرز

صندل های جلو بسته زنانه

صندل‌های جلوبسته بیشتر از این‌ نظر جذاب هستند که به راحتی می‌توان‌ آن‌ها را از پا درآورد. این نوع صندل زیبای زنانه که طرح‌ها و زنگ‌های پایان‌ناپذیری دارد، بسیار راحت است اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید تا طی تابستان انگشتان و بخش جلویی پا در معرض هوا باشد، میول‌ها مناسب شما نیستند. آن‌ها در حقیقت شباهت زیادی به اسلیپرها دارند که نوعی صندل راحتی برای خانه محسوب می‌شوند.

خرید کفش ورزشی زنانه

صندل های راحت طبی، مناسب پیاده‌روی‌های طولانی

صندل طبی زنانه چرمی

صندل‌ های راحتی طبی هم زیبا هستند و هم مناسب فیزیک و بدن شما ساخته شده‌اند. به همین خاطر است که می‌توانید با این نوع پاپوش‌ها مدت‌ها ایستاده کار کنید یا قدم بزنید و دچار مشکلاتی مثل کمردرد نشوید. نکته این جاست که باید این قبیل صندل ها را از مراکز معتبر تهیه نمایید؛ چراکه تولید آن‌ها باید حتما طبق روش‌های استاندارد صورت بگیرد.

 

منبع: بانی مگ





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: